Mamy 13149

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   9741
Temat pracy:  

Merchandising w działalności przedsiębiorstwa. Studium przypadku.

Liczba stron:   108

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ..........6

Rozdział 1.
Merchandising w działalności przedsiębiorstwa
      1.1. Definicja merchandisingu......... 8
      1.2. Typologia pojęcia i terminu merchandisingu .........9
      1.3. Wąskie i szerokie podejście merchandisingu .........11
      1.4. Merchandising detalisty i merchandising producenta......... 12
      1.5. Merchandising prosty i merchandising złożony .........14
      1.6. Cele merchandisingu .........15
      1.7. Cechy merchandisingu jako techniki aktywizacji sprzedaży......... 16
      1.8. Wybrane strategie merchandisingowe......... 16
      1.9. Elementy standardów merchandisingowych .........19
      1.10. Visualmerchandising .........22

Rozdział 2.
Zachowania klientów w punkcie sprzedaży detalicznej
      2.1. Rodzaje produktów i ich wpływ na zachowanie konsumenta .........24
      2.2. Wpływ środowiska wewnątrz sklepu na zachowania klienta .........25
      2.3. Rodzaje zakupów i typy decyzji zakupowych konsumenta......... 27
      2.4. Proces decyzyjny konsumenta .........29
      2.5. Produktywność powierzchni handlowej sklepu .........30

Rozdział 3.
Instrumentarium działań merchandisingowych
      3.1. Lokalizacja sklepu .........32
      3.2. Materiały reklamowe umieszczone na zewnątrz sklepu......... 33
      3.3. Witryny sklepowe......... 33
      3.4. Sterowanie ruchem klientów......... 37
      3.5. Merchandising sensoryczny (atmosfera w sklepie) .........41
      3.6. Aranżacja sklepu, jej typy i zastosowanie w punktach sprzedaży......... 43
      3.7. Zagospodarowanie przestrzeni handlowej sklepu .........45
      3.8. Rozmieszczenie asortymentu w obrębie sali sprzedażowej .........54
      3.9. Ekspozycja towarów na półkach sklepowych......... 57
         3.9.1. Zadanie i rodzaje ekspozycji towarów na półkach sklepowych......... 57
         3.9.2. Sześć złotych zasad merchandisingu .........60
         3.9.3. Żelazne reguły lokalizacji towarów......... 61
         3.9.4. Facing .........62
         3.9.5. Rola opakowań w ekspozycji towarów......... 63
         3.9.6. Planogram jako narzędzie zarządzania asortymentem na regale .........65
         3.9.7. Cross merchandising .........66
         3.9.8. Strategie i techniki cenowe w merchandisingu......... 67
      3.10. E-merchandising......... 69

Rozdział 4.
Opis sklepu „Delikatesy Centrum” w Zakopanem
      4.1. Historia sieci sklepów „Delikatesy Centrum”......... 72
      4.2. Wartości firmy .........73
      4.3. Struktura organizacyjna badanego sklepu......... 74
      4.4. Zakres działalności badanego sklepu .........76

Rozdział 5.
Opis działań merchandisingowych prowadzonych przez badaną firmę
      5.1. Adresaci działań merchandisingowych......... 77
      5.2. Lokalizacja badanej firmy......... 77
      5.3. Zewnętrzne materiały reklamowe......... 80
      5.4. Zagospodarowanie powierzchni handlowej .........83
      5.5. Rozmieszczenie asortymentu na sali sprzedażowej......... 86
      5.6. Ekspozycja towarów na półkach sklepowych .........86
      5.7. Ekspozycje dodatkowe .........91
      5.8. Ekspozycje promocyjne .........93
      5.9. Rola planogramów w ekspozycji towarów .........93
      5.10. Cross merchandising w badanym sklepie .........95
      5.11. Strona internetowa sieci Delikatesów Centrum......... 95

Zakończenie .........101
Bibliografia .........102
Spis rysunków .........106
Spis zdjęć .........107
Spis tabel .........108


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.