Mamy 12829

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   9613
Temat pracy:  

System zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

Liczba stron:   62

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ...........5

Rozdział I
Jakość w świetle założeń teoretycznych
      1.1. Jakość jako kategoria filozoficzna............ 6
      1.2. Problem wielowymiarowości ...........7
         1.2.1. Multiperspektywiczne definiowanie jakości............ 7
      1.3. Elementy jakości ...........9
   1.4. Pojęcia dotyczące jakości........... 11
      1.5. Znaczenie jakości na rynku międzynarodowym............ 12
      1.6. Znaczenie systemowego podejścia do jakości............ 13
      1.7. Osiem zasad zarządzania jakością ...........15
      1.8. System Zarządzania Jakością ...........19
         1.8.1. Cele SZJ ...........22
         1.8.2. Podstawowe elementy SZJ........... 22
         1.8.3. Założenia organizacyjne SZJ ...........23

Rozdział II
Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ
      2.1. Prezentacja przedsiębiorstwa ...........25
      2.2. Charakterystyka zasobów przedsiębiorstwa........... 26
         2.2.1. Zasoby ludzkie ...........26
         2.2.2. Zasoby finansowe........... 27
         2.2.3. Zasoby rzeczowe ...........28
         2.2.4. Zasoby informacyjne ...........28
      2.3. Charakterystyka funkcji zarządzania w przedsiębiorstwie ...........29
         2.3.1. Planowanie ...........29
         2.3.2. Organizowanie ...........30
         2.3.3. Motywowanie ...........32
         2.3.4. Kontrola ...........34
         2.3.5. Doskonalenie........... 35

Rozdział III
Księga Jakości przedsiębiorstwa XYZ
      3.1. Polityka Jakości ...........36
      3.2 Ustanowienie systemu jakości ...........36
      3.3. Ogólna prezentacja zakładu........... 37
      3.4. Zakres stosowania jakości........... 37
      3.5. Odpowiedzialność Kierownictwa ...........37
         3.5.1. Polityka Jakości ...........37
         3.5.2. Organizacja zarządzania jakością ...........38
         3.5.3. Środki weryfikacji oraz personel weryfikujący........... 39
         3.5.4. Przedstawicielstwo Kierownictwa........... 39
            3.5.4.1. Przegląd dokonywany przez kierownictwo........... 40
      3.6. System jakości ...........40
         3.6.1. Ogólna zasada budowania systemu jakości. Księga Jakości............ 40
         3.6.2. Procedura zapewnienia jakości............ 41
         3.6.3. Planowanie jakości ...........41
      3.7. Przegląd umowy / kontraktu ...........42
         3.7.1. Poprawki/ zmiany w umowie/ kontrakcie........... 42
         3.7.2. Zapisy jakości ...........43
      3.8. Sterowanie dokumentacją i danymi komputerowymi ...........43
         3.8.1. Postanowienia ogólne ...........43
         3.8.2. Wydawanie i zatwierdzanie dokumentów........... 43
         3.8.3. Zmiany / modyfikacja dokumentów........... 44
      3.9. Dostawy........... 44
         3.9.1. Ocena poddostawców........... 45
         3.9.2. Dane dotyczące zakupów ...........45
         3.9.3. Weryfikacja zakupywanego wyrobu ...........45
      3.10. Sterowanie wyrobem dostarczonym przez klienta........... 46
      3.11. Znakowanie wyrobu i jego identyfikowalność........... 47
      3.12. Sterowanie procesem produkcyjnym ...........47
      3.13. Kontrola i badania ...........48
      3.13.1. Postanowienia ogólne........... 48
      3.14. Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym ...........49
         3.14.1. Postanowienia ogólne ...........49
         3.14.2. Postępowanie w zakresie nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym........... 49
         3.14.3. Status kontroli i badań ...........51
      3.15. Postępowanie z wyrobem niespełniającym wymagań ...........51
      3.16. Działania korygujące ...........52
      3.17. Transport wewnętrzny, przechowywanie pakowanie, konserwacja i dostarczanie ...........53
         3.17.1. Postanowienia ogólne........... 53
         3.17.2. Transport wewnętrzny........... 53
         3.17.3. Przechowywanie ...........54
         3.17.4. Pakowanie ...........54
         3.17.5. Konserwacja ...........54
         3.17.6. Dostarczanie ...........55
      3.18. Sterowanie zapisami jakości........... 55
      3.19. Wewnętrzne analizy jakości ...........56
      3.20. Szkolenia ...........57
      3.21. Serwis i obsługa posprzedażowa ...........57
      3.22. Metody statystyczne ...........58

Zakończenie ...........59
Bibliografia ...........60


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.