Mamy 14921

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   9523
Temat pracy:  

Rozwijanie percepcji i ekspresji plastycznej u dzieci w młodszym wieku szkolnym a ich poczucie własnej wartości.

Liczba stron:   133

Spis treści / plan pracy:
Rozdział 1
Teoretyczna analiza twórczości plastycznej w kontekście budowania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym.

   1. Wstęp........... 5
   2. Kształtowanie własnej wartości w młodszym wieku szkolnym............ 7
      2.1. Charakterystyka młodszego wieku szkolnego............ 7
         2.1.1. Rozwój fizyczny i motoryczny............ 9
         2.1.2. Rozwój umysłowy............ 10
         2.1.3. Osobowość i rozwój społeczny............ 13
      2.2. Pojęcie i istota wartości............ 16
         2.2.1. Pojęcie wartości............ 16
         2.2.2. Rodzaje wartości............ 19
      2.3. Poczucie własnej wartości w świetle literatury psychologicznej............ 21
   3. Teoretyczna analiza twórczości plastycznej dzieci w młodszym wieku szkolnym............ 27
      3.1. Aktywność twórcza, ekspresja i percepcja............ 27
      3.2. Ewolucja twórczości plastycznej dzieci na tle ich psychofizycznego rozwoju............ 37
   4. Rozwijanie zainteresowań plastycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym w kontekście budowania poczucia własnej wartości............ 50
      4.1. Metody stymulowania percepcji i ekspresji plastycznej w klasach początkowych pozytywnie wpływające na rozwój poczucia własnej wartości............ 50
      4.2. Nauczyciel nauczania początkowego i jego przygotowanie do pracy. 56

Rozdział 2.
Podstawy metodologiczne badań

   1. Przedmiot i cel badań............ 64
   2. Problemy i hipotezy badawcze............ 68
   3. Zmienne i wskaźniki badawcze............ 72
   4. Metody, techniki i narzędzia badawcze............ 78

Rozdział 3.
Poczucie własnej wartości w kontekście twórczości plastycznej dziecka w młodszym wieku szkolnym.

   1. Charakterystyka terenu i przebiegu badań............ 90
      1.1. Procedura przebiegu badań............ 90
      1.2. Teren badań............ 92
   2. Stymulacja percepcji plastycznej – wyniki badań............ 93
   3. Stymulacja ekspresji plastycznej – wyniki badań............ 97
   4. Ogólna poziom stymulacji percepcji i ekspresji plastycznej u dzieci w młodszym wieku szkolnym............ 102
   5. Ogólny poziom percepcji i ekspresji plastycznej a poziom poczucia własnej wartości u badanych dzieci............ 108

Zakończenie............ 113
Wykaz rysunków i tabel ...........115
Bibliografia ...........117
Aneksy ...........121


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.