Mamy 14851

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   9413
Temat pracy:  

Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie PZU SA

Liczba stron:   74

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............3

Rozdział 1
Istota marki............ 5
      1.1. Definicja i znaczenie marki............ 5
      1.2. Rola i zadania marki ............8
      1.3. Struktura marki ............11

Rozdział 2
Teoretyczne podstawy zarządzania wizerunkiem marki
      2.1. Kreowanie wizerunku marki – zakres pojęcia............ 19
      2.2. Narzędzia kreowania wizerunku marki............ 25
      2.3. Wizerunek marki firmy usługowej ............27

Rozdział 3
PZU SA jako marka
      3.1. Geneza firmy ............31
      3.2. Struktura firmy oraz strategia............ 36
      3.3. Działania PZU SA skierowane na kreowanie wizerunku marki............ 41

Rozdział 4
Kampania społeczna „Stop wariatom drogowym” jako przykład kreowania wizerunku marki PZU SA
      4.1. Sytuacja wyjściowa, cele i wyzwania kampanii............ 53
      4.2. Przebieg kampanii ............55
      4.3. Efekty kampanii............ 64

Podsumowanie............ 67
Literatura............ 69
Spis tabel ............73
Spis rysunków............ 73

   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.