Mamy 14851

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   8572
Temat pracy:  

Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie Sandler Training Polska

Liczba stron:   91

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Wizerunek firmy – wybrane aspekty w ujęciu teoretycznym – wprowadzenie

      1.1 Pojęcie wizerunku firmy. Wizerunek firmy a marka firmy
      1.2. Czynniki wpływające na wizerunek firmy
      1.3 Proces kreowania wizerunku firmy
      1.4 Znaczenie pozytywnego wizerunku dla firmy i jej rozwoju
      1.5 Podsumowanie

Rozdział 2
Public Relations jako instrument kreowania wizerunku firmy

      2.1 Pojęcie Public Relations
      2.2 Cele i funkcje Public Relations
      2.3 Metody i techniki działań z zakresu Public Relations
      2.4 Public Relations a kreowanie wizerunku firmy
      2.5 Podsumowanie

Rozdział 3
Charakterystyka firmy Sandler Training Polska

      3.1 Geneza powstania, zakres i zasięg działania firmy, cele strategiczne i operacyjne firmy
      3.2 Pozycja rynkowa firmy na rynku szkoleniowym. Kluczowe czynniki sukcesu w branży
      3.3 Struktura organizacyjna firmy. Interesariusze firmy (zewnętrzni i wewnętrzni)
      3.4 Analiza SWOT dla firmy
      3.5 Podsumowanie

Rozdział 4
Wizerunek firmy Sandler Training Polska i rola Public Relations w jego kreowaniu – wyniki analiz i badań pierwotnych

      4.1 Działania z zakresu Public Relations w firmie
      4.2 Wyniki badań pierwotnych
         4.2.1 Cele badań i metody badawcze
         4.2.2 Prezentacja wyników badań
      4.3 Analiza i interpretacja wyników analiz i badań

Rozdział 5
Wnioski końcowe i praktyczne rekomendacje dla specjalistów ds. marketingu firmy Sandler Training Polska i innych przedsiębiorstw dot. prowadzenia skutecznych działań z zakresu Public Relations w aspekcie kreowania pozytywnego wizerunku organizacji

      5.1 Wnioski
      5.2 Rekomendacje

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel, rysunków i wykresów
Aneks


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.