Mamy 12735

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   8572
Temat pracy:  

Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie Sandler Training Polska

Liczba stron:   91

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Wizerunek firmy – wybrane aspekty w ujęciu teoretycznym – wprowadzenie

      1.1 Pojęcie wizerunku firmy. Wizerunek firmy a marka firmy
      1.2. Czynniki wpływające na wizerunek firmy
      1.3 Proces kreowania wizerunku firmy
      1.4 Znaczenie pozytywnego wizerunku dla firmy i jej rozwoju
      1.5 Podsumowanie

Rozdział 2
Public Relations jako instrument kreowania wizerunku firmy

      2.1 Pojęcie Public Relations
      2.2 Cele i funkcje Public Relations
      2.3 Metody i techniki działań z zakresu Public Relations
      2.4 Public Relations a kreowanie wizerunku firmy
      2.5 Podsumowanie

Rozdział 3
Charakterystyka firmy Sandler Training Polska

      3.1 Geneza powstania, zakres i zasięg działania firmy, cele strategiczne i operacyjne firmy
      3.2 Pozycja rynkowa firmy na rynku szkoleniowym. Kluczowe czynniki sukcesu w branży
      3.3 Struktura organizacyjna firmy. Interesariusze firmy (zewnętrzni i wewnętrzni)
      3.4 Analiza SWOT dla firmy
      3.5 Podsumowanie

Rozdział 4
Wizerunek firmy Sandler Training Polska i rola Public Relations w jego kreowaniu – wyniki analiz i badań pierwotnych

      4.1 Działania z zakresu Public Relations w firmie
      4.2 Wyniki badań pierwotnych
         4.2.1 Cele badań i metody badawcze
         4.2.2 Prezentacja wyników badań
      4.3 Analiza i interpretacja wyników analiz i badań

Rozdział 5
Wnioski końcowe i praktyczne rekomendacje dla specjalistów ds. marketingu firmy Sandler Training Polska i innych przedsiębiorstw dot. prowadzenia skutecznych działań z zakresu Public Relations w aspekcie kreowania pozytywnego wizerunku organizacji

      5.1 Wnioski
      5.2 Rekomendacje

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel, rysunków i wykresów
Aneks


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.