Mamy 12829

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   8144
Temat pracy:  

Rynek reklamy społecznej w Polsce.

Liczba stron:   55

Spis treści / plan pracy:
Wstęp........6

Rozdział I
Metodyka badań własnych
      1.1 Cel i problematyka badań........9
      1.2. Hipotezy Badawcze........10
      1.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze........11
      1.4 Charakterystyka wybranej grupy oraz opis terenu badań........12

Rozdział II
Reklama społeczna – typologia i charakterystyka
      2.1. Problemy definicyjne. Związek między reklamą komercyjną a reklamą społeczną........14
         2.1.1 Definicja reklamy........14
         2.1.2. Definicja reklamy społecznej........15
      2.2. Zakres tematyczny kampanii społecznych........18
      2.3. Historia reklam społecznych........19
      2.4. Cele reklam społecznych........21
      2.5. Opis wybranych kampanii społecznych na polskim rynku........22
         2.5.1. Kampania „Prawo Kultury”........ 23
         2.5.2. Kampania „Wystarczy jeden gest, by podarować dzieciom dom”........ 24
         2.5.3. Kampania „Powrót do szkoły” ........25
         2.5.4 Kampania „Stop zwolnienion z wf-u” ........26

Rozdział III
Analiza kampanii społecznych na polskim rynku
      3.1. Statystyka kampanii społecznych w określonych latach........ 28
      3.2. Najczęściej poruszana tematyka w kampaniach społecznych........ 30
      3.3. Najbardziej znana kampania społeczna na polskim rynku ........32
      3.3.1.Charakterystyka Fundacji Polsat ........32
      3.3.2. Rachunek kosztów Fundacji Polsat ........33
      3.3.3. Udział sponsorów w finansowaniu działalności Fundacji Polsat ........37

Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych
      4.1. Charakterystyka badanej zbiorowości ........40
         4.1.1. Płeć i wiek respondentów........ 41
         4.1.2. Wykształcenie respondentów........ 41
         4.1.3. Stan cywilny badanych osób ........42
      4.2. Stosunek ludzi wobec działalności Fundacji Polsat ........43
         4.2.1. Rozpoznawalność kampanii społecznych Fundacji Polsat........ 43
         4.2.2 Najbardziej znana kampania społeczna prowadzona przez fundację ........43
         4.2.3 Wiarygodność treści w spotach reklamowych ........45
         4.2.4 Znajomość celów Fundacji przez społeczeństwo........ 46
         4.2.5. Siła perswazji spotów reklamowych Fundacji Polsat........ 47
         4.2.6 Udział ludzi w akcji 1% podatku ........48
         4.2.8 Postrzeganie reklam z udziałem znanej osoby........ 48

Zakończenie ........51
Spis literatury ........53
Spis stron internetowych........ 54
Spis tabel........ 54
Spis rysunków ........55
Spis wykresów ........55


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.