Mamy 12735

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   8143
Temat pracy:  

Działalność promocyjna przedsiębiorstwa na przykładzie przedsiębiorstwa L’Oréal Paris.

Liczba stron:   75

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.

Rozdział 1
Teoretyczne założenia badań

      1.1. Pojęcie istota i cele promocji
      1.2 Uczestnicy promocji
         1.2.1 Nadawcy
         1.2.2 Adresaci
         1.2.3 Odbiorcy
         1.2.4 Akceptanci
      1.3 Klucz do sukcesu promocji
      1.4 Rodzaje promocji
         1.4.1 Reklama
         1.4.2 Reklama internetowa
         1.4.3 Reklama telewizyjna
         1.4.4 Reklama prasowa
         1.4.5 Reklama radiowa
         1.4.6 Billboard
         1.4.7 Reklama tranzytowa
         1.4.8 Reklama ambientowa
         1.4.9 Akwizycja sprzedaży
         1.4.10 Sprzedaż osobista
         1.4.11 Promocja handlowa (Merchandising)
      1.5 Rys historyczny przedsiębiorstwa L'Oréal
      1.6 Charakterystyka przedsiębiorstwa L'Oréal
      1.7 Nazwa i hasło reklamowe przedsiębiorstwa L'Oréal
      1.8 Działalność promocyjna przedsiębiorstwa L’Oréal
         1.8.1 Kampania „Summer Energy”
         1.8.2 L’Oréal w Internecie
         1.8.3 Reklama telewizyjna L’Oréal
         1.8.4 Ambasadorzy marki
         1.8.5 Reklama prasowa L’Oreal
         1.8.6 Billboard, reklama ambientowa, reklama tranzytowa marki L’Oréal
         1.8.7 Pozostałe inicjatywy przedsiębiorstwa L’Oréal

Rozdział 2
Metodologiczne założenia badań

      2.1 Cel i przedmiot badań
      2.2 Problemy badawcze
      2.3 Metody i narzędzia badawcze
      2.4 Opis próby
      2.5 Modele pytań i uzasadnienie ich konstruowania
      2.6 Układ kwestionariusza
      2.7 Charakterystyka terenu badawczego
         2.7.1 Zabytki
         2.7.2 Wydarzenia kulturalne
         2.7.3 Popularne obiekty
         2.7.4 Dostępność kosmetyków marki L’Oréal

Rozdział 3
Analiza wyników badań

      3.1 Charakterystyka grupy badawczej
      3.2 Styczność respondentów z reklamą marki L’Oréal
      3.3 Zakup kosmetyków wśród respondentów
      3.4 Ocena respondentów dotycząca różnych form promocji

Podsumowanie
Spis literatury.
Spis stron internetowych.
Spis zdjęć.
Spis rysunków.
Spis wykresów.


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.