Mamy 12825

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   8053
Temat pracy:  

Marketing w przemyśle muzycznym. Sposoby rozpowszechniania i promowania muzyki.

Liczba stron:   71

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........7

Rozdział 1.
Teoretyczne przesłanki zastosowań marketingu w branży muzycznej.

      1.1. Definicje, funkcje oraz znaczenie marketingu...........9
         1.1.1. Definicje marketingu...........9
         1.1.2. Istota marketingu...........11
         1.1.3. Funkcje marketingu...........11
         1.1.4. Znaczenie marketingu...........12
      1.2. Istota, fazy oraz decyzje w strategiach marketingowych przedsiębiorstwa.13
         1.2.1. Istota strategii marketingowej...........13
         1.2.2. Proces kształtowania strategii marketingowych...........16
            1.2.2.1. Faza opracowywania strategii...........16
            1.2.2.2. Faza wdrażania strategii...........16
         1.2.3. Decyzje marketingowe...........17
      1.3. Marketing w działalności instytucji kultury...........18
         1.3.1. Istota działalności kultury. Specyfika dóbr kultury...........18
         1.3.2. Pojęcie marketingu kultury...........19
         1.3.3. Strategia marketingowa sprzedaży dóbr kultury...........20
         1.3.4. Ekonomiczne aspekty kultury...........21
      1.4. Przesłanki stosowania marketingu w muzyce...........23
         1.4.1. Struktura biznesu muzycznego: model trzech strumieni...........23
         1.4.2. Marketing muzyki w tradycyjnym modelu funkcjonowania branży fonograficznej...........25
            1.4.2.1. Produkt...........25
            1.4.2.2. Dystrybucja...........27
            1.4.2.3. Promocja...........28
            1.4.2.4. Cena...........30

Rozdział 2.
Sposoby rozpowszechniania muzyki.

      2.1. Istota dystrybucji...........32
      2.2. Charakterystyka branży fonograficznej...........34
         2.2.1. Tradycyjny model branży fonograficznej...........34
         2.2.2. Netlabel – nowoczesny model wytwórni muzycznej...........37
      2.3. Kanały dystrybucji produktów muzycznych...........38
         2.3.1. Tradycyjne...........38
         2.3.2. Pośrednie...........41
         2.3.3. Nowoczesne...........42

Rozdział 3.
Sposoby promowania muzyki.

      3.1. Promocja na rynku muzycznym...........51
      3.2. Środki promowania muzyki...........52
         3.2.1. Tradycyjne...........52
            3.2.1.1. Udzielanie wywiadu...........52
            3.2.1.2. Teledysk...........53
            3.2.1.3. Recenzja...........54
            3.2.1.4. Koncert...........54
            3.2.1.5. Publicity...........55
            3.2.1.6. Okładka płyty...........56
            3.2.1.7. Billboard...........58
         3.2.2. Nowoczesne...........58
            3.2.2.1. Serwis społeczności owy...........59
            3.2.2.2. Blog...........60
            3.2.2.3. Strona WWW...........62
            3.2.2.4. Netaudio...........62

Zakończenie...........64
Bibliografia...........67
Spis tabel...........69
Spis rysunków i wykresów...........70
Oświadczenie...........71



   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.