Mamy 12829

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   8026
Temat pracy:  

Strategia promocji firmy na przykładzie firmy X.

Liczba stron:   77

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............3

Rozdział I.
Istota Promocji.
   1. Definicja promocji............5
   2. Funkcje i cele promocji............9
   3. Promocja jako instrument marketingu-mix............11
      3.1. Powiązania pomiędzy promocją a produktem............11
      3.2. Powiązania pomiędzy promocją a ceną............13
      3.3. Powiązania pomiędzy promocją a dystrybucją............14
   4. Instrumenty promocji............16
      4.1.Reklama............16
      4.2.Sprzedaż osobista............18
      4.3.Promocja sprzedaży............20
      4.4.Public relations............22
      4.5.Sponsoring............24

Rozdział II.
Kształtowanie programu promocji przedsiębiorstwa.
   1. Analiza sytuacji wyjściowej............26
   2. Identyfikacja docelowego segmentu rynku............28
      2.1. Ustalanie segmentów rynku............28
   3. Określenie celów promocji............30
   4. Opracowanie budżetu promocji............31
   5. Wybór instrumentów promocji............33
   6. Ocena efektów promocji............35

Rozdział III.
Strategia promocji w firmie „XYZ”.
   1. Charakterystyka firmy „x”............37
      1.1.Odbiorcy firmy „x”............39
      1.2.Asortyment firmy „x” ............40
   2. Analiza działalności promocyjnej w firmie „x”............43
      2.1.Reklama ............43
      2.2.Sprzedaż osobista ............45
      2.3.Promocja sprzedaży............46
      2.4.Public relations............48
      2.5.Sponsoring............49

Rozdział IV.
Ocena strategii promocyjnej w firmie „x”
   1. Metodyka badań............50
   2. Struktura próby............50
   3. Ocena skuteczności działań promocyjnych w firmie „x”............54

Podsumowanie............66
Bibliografia............68
Spis Rysunków............70
Spis Tabel ............71
Załącznik nr.1............72


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.