Mamy 13267

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   7848
Temat pracy:  

Marketing organizacji pozarządowych.

Liczba stron:   55

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............. 5

Rozdział 1.
Zasady marketingowe we współczesnej gospodarce
      1.1. Definicja marketingu .............6
      1.2. Podstawowe pojęcia używane w marketingu .............7
         1.2.1. Potrzeby i pragnienia............. 7
         1.2.2. Produkt............. 7
         1.2.3. Użyteczność oraz wartość produktu............. 8
         1.2.4. Popyt .............8
         1.2.5. Wymiana oraz transakcja .............8
      1.3. Wzrost znaczenia marketingu w gospodarce .............9
         1.3.1. Era produkcyjna............. 9
         1.3.2. Era sprzedaży .............10
         1.3.3. Era marketingowa .............11
         1.3.4. Era marketingu społecznego............. 13
      1.4. Funkcje marketingowe .............14
      1.5. Zarządzanie marketingowe .............15
      1.6. Rodzaje nowoczesnego marketingu .............16

Rozdział 2.
Instrumenty marketingu przedsiębiorstw.

      2.1. Proces planowania marketingowego.............19
         2.1.1. Analiza otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego .............19
         2.1.2. Analiza konkurencji .............22
      2.2. Badania marketingowe............. 22
         2.2.1. Proces badań marketingowych .............22
         2.2.2. Metody badań marketingowych .............23
      2.3. Analiza rynków oraz potrzeb i zachowań klientów .............25
      2.4. Segmentacja rynku .............26
      2.5. Wybór rynku docelowego .............28
      2.6. Marketing-mix .............28
         2.6.1. Produkt .............29
            2.6.1.1. Koncepcja produktu .............29
            2.6.1.2. Marka .............30
            2.6.1.3. Opakowanie .............30
            2.6.1.4. Cykl życia produktu .............31
         2.6.2. Promocja .............32
         2.6.3. Cena .............33
         2.6.4. Dystrybucja .............34

Rozdział 3.
Specyfika marketingu organizacji „non-profit”
      3.1. Charakterystyka organizacji „non-profit” .............36
         3.1.1. Zakres działalności .............36
         3.1.2. Sposób zarządzania i forma własności .............38
      3.2. Orientacja marketingowa w sektorze „non-profit”............. 38
         3.2.1. Marketing relacji............. 39
         3.2.2. Konsumenci .............41
      3.3. Proces planowania marketingowego w organizacji non-profit .............42
         3.3.1. Misja i cele organizacji .............42
         3.3.2. Analiza otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego.............42
         3.3.3. Segmentacja rynku .............45
         3.3.4. Marketing-mix .............47

Wnioski .............53
Bibliografia


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.