Mamy 12829

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   7738
Temat pracy:  

Bohater animizowany w reklamie telewizyjnej.

Liczba stron:   105

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........4

Rozdział 1.
Animizacja w reklamie telewizyjnej: zagadnienia teoretyczne
      1.1. Reklama: podstawowe zagadnienia ...........6
         1.1.1. Definicje reklamy...........6
         1.1.2. Funkcje reklamy...........11
         1.1.3. Hierarchia efektów reklamy........... 12
         1.1.4. Charakterystyka modelu FCB...........13
      1.2. Telewizja jako medium reklamowe...........15
         1.2.1. Wady i zalety telewizji........... 15
         1.2.2. Struktura filmu reklamowego ...........18
         1.2.3. Podstawowe techniki prezentacji produktu...........19
         1.2.4. Zasady tworzenia skutecznej reklamy telewizyjnej...........22
      1.3. Typy bohaterów w reklamie telewizyjnej...........23
      1.4. Personifikacja a animizacja w reklamie telewizyjnej...........28
         1.4.1. Personifikacja a animizacja...........28
         1.4.2. Osobowość marki a osobowość konsumenta...........29
         1.4.3. Podstawowe funkcje personifikacji w reklamie...........32
            1.4.3.1. Funkcje personifikacji z punktu widzenia marki produktu...........32
            1.4.3.2. Funkcje personifikacji z punktu widzenia relacji marka-człowiek...........32
         1.4.4. Personifikacja i animizacja produktu poprzez animację w reklamie...........34

Rozdział 2.
Analiza zastosowania bohatera animizowanego w reklamie telewizyjnej
      2.1. Elementy procesu badawczego dla całego zespołu...........36
         2.1.1. Sformułowanie problemu badawczego: bohater w reklamie telewizyjnej...........36
         2.1.2. Podstawowe założenia projektu...........40
         2.1.3. Dobór materiału badawczego...........43
         2.1.4. Sformułowanie pytań badawczych...........44
         2.1.5. Dobór metody badawczej...........45
         2.1.6. Prezentacja ilościowych wyników badan ogólnych...........45
      2.2. Etapy indywidualnego procesu badawczego...........50
         2.2.1. Określenie podstawowego podziału bohaterów animowanych...........50
         2.2.2. Określenie pytań i hipotez badawczych...........50
         2.2.3. Prezentacja wyników indywidualnych badań...........56

Rozdział 3.
Wnioski wynikające z badań nad zastosowaniem bohatera animizowanego w reklamie telewizyjnej
      3.1. Wnioski na poziomie ogólnym...........73
      3.2. Wnioski na poziomie indywidualnych projektów badawczych...........81
      3.3. Prezentacja wniosków dotyczących zastosowania bohatera animizowanego w reklamie telewizyjnej............81

Zakończenie ...........99
Bibliografia...........101
Spis tabel...........104
Spis wykresów...........105
Spis zdjęć ...........106
Załącznik 1. Wyniki badań ilościowych na poziomie ogólnym...........107
Załącznik 2. Wyniki badań ilościowych na poziomie indywidualnym ...........110


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.