Mamy 12825

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   7661
Temat pracy:  

Wpływ przekazu reklamy telewizyjnej na decyzje konsumentów na przykładzie segmentu ludzi młodych.

Liczba stron:   65

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........2

Rozdział 1.
Reklama jako instrument działań marketingowych
      1.1. Pojęcie i istota reklamy ...........3
      1.2. Funkcje reklamy ...........6
      1.3. Kryteria klasyfikacji reklamy – rodzaje reklamy ...........8
      1.4. Etapy odziaływania reklamy na zachowania odbiorców ...........11

Rozdział 2.
Reklama narzędziem prezentacji oraz promowania dóbr i usług na rynku
      2.1. Budowa i strategia reklamy ...........14
      2.2. Skuteczność, efektywność i cele reklamy........... 23
      2.3. Specyfika reklamy na rynku telewizyjnym ...........29

Rozdział 3.
Wpływ reklamy telewizyjnej na decyzje segmentu ludzi młodych
      3.1. Charakterystyka grupy docelowej........... 32
      3.2. Analiza i prezentacja wyników badań........... 33
      3.3. Wnioski z badań ...........51

Zakończenie........... 55
Abstract........... 56
Bibliografia ...........57
Spis Tabel ...........59
Spis Rysunków ...........59
Spis Wykresów ...........59
Załącznik ...........60
Aneks ...........65


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.