Wprowadzenie.
Rozdział 1. Identyfikacja przedsiębiorstw hotelarskogastronomicznych
1.1. Pojęcie i funkcjonowanie przedsiębiorstw hotelarsko- gastronomicznych
1.1.1. Zakłady gastronomiczne
1.1.2. Obiekty hotelarskie
1.2. Istota, cel i zakres działalności gospodarczej
1.3. Otoczenie przedsiębiorstw turystycznych
1.4. Ogólna charakterystyka dostaw towarów, produktów, surowców dla przedsiębiorstw hotelarsko- gastronomicznych
1.5. Wpływ kosztów zakupu towarów, produktów, surowców, usług na ekonomikę świadczenia usług turystycznych
1.6. Źródła informacji w łańcuchu dostaw towarów, produktów, surowców i usług dla przedsiębiorstw hotelarsko- gastronomicznych
Rozdział 2. Ryzyko oraz metody zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach hotelarsko- gastronomicznych
2.1. Istota ryzyka i niepewności
2.2. Klasyfikacja ryzyka
2.3. Proces zarządzania ryzykiem
2.4. Metody szacowania ryzykiem
2.4.1. Metody jakościowe
2.4.2. Metody ilościowe
2.5. Norma ISO 31000:2009
Rozdział 3. Ryzyko jakościowe w przedsiębiorstwach hotelarsko- gastronomicznych
3.1. Identyfikacja ryzyka występującego w procesach badanych podmiotów
3.2. Określenie prawdopodobieństw, skutków, oraz mapy ryzyka wrodzonego poszczególnych procesów
3.3. Mechanizmy kontrolne, prawdopodobieństwa, skutki, oraz mapy ryzyka złożonego poszczególnych procesów
3.4. Określenie sumy punktów dla ryzyka wrodzonego i złożonego
3.5. Ranking ryzyk, wektorowe mapy ryzyka wrodzonego i złożonego oraz siła kontroli wewnętrznej
3.6. Badania ankietowe dot. opinii hoteli i restauracji dokonujących zakupów w ZPM „X”
3.7. Wnioski z przeprowadzonych badań w zakresie ryzyka jakościowego
Rozdział 4. Ryzyko ilościowe w przedsiębiorstwach hotelarsko- gastronomicznych
4.1. Analiza sprawozdania finansowego
4.2. Analiza wskaźnikowa
4.3. Progi rentowności
4.4. Analiza wrażliwości zysku operacyjnego
4.5. Możliwości określania ryzyka ilościowego w przedsiębiorstwach hotelarsko- gastronomicznych
Podsumowanie
Spis tabel
Spis wykresów
Spis rysunków
Spis załączników
Bibliografia
|