Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   6101
Temat pracy:  

Marketingowe zarządzanie nowym produktem

Liczba stron:   87

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......... 1

Rozdział I.
Zagadnienia metodologiczne
   1. Definicja i rodzaje innowacji........... 3
   2. Pojęcie nowego produktu ...........6
   3. Proces rozwoju nowego produktu ...........10
      3.1. Opracowanie strategii nowego produktu............10
      3.2. Poszukiwanie idei nowego produktu............17
      3.3. Selekcjonowanie idei produktu............19
      3.4. Rozwój i testowanie koncepcji............20
      3.5. Opracowanie strategii marketingowej............21
      3.6. Analiza przedsięwzięcia............22
      3.7. Rozwój techniczny produktu............23
      3.8. Testy rynkowe............25
      3.9. Komercjalizacja............28
      3.10.Analiza SWOT............30
   4. Cykl rynkowego życia produktu ...........32

Rozdział II.
Analiza branży mleczarskiej ze szczególnym uwzględnieniem OSM w Sieradzu
   1. Analiza polskiej branży mleczarskiej ...........35
   2. Rys historyczny Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Sieradzu........... 42
   3. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa........... 46
   4. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Sieradzu jako przedsiębiorstwo innowacyjne........... 54

Rozdział III.
Proces rozwoju nowego produktu w Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Sieradzu.

   1. Proces rozwoju mleka XYZ w OSM Sieradz ...........57
      1.1. Poszukiwanie idei nowego produktu w OSM Sieradzu............57
      1.2. Wstępna selekcja idei produktu............59
      1.3. Testowanie i rozwój mleka XYZ............60
      1.4. Wprowadzenie mleka XYZ na rynek i jego komercjalizacja............62
   2. Kształtowanie marketingu-mix dla mleka XYZ........... 64
      2.1. Produkt - mleko XYZ............64
      2.2. Polityka cenowa mleka XYZ............67
      2.3. Dystrybucja mleka XYZ............69
      2.4. Promocja mleka XYZ............71
      2.5. Analiza SWOT nowego produktu............73
   3. Analiza konkurencyjności mleka XYZ........... 76

Zakończenie........... 80
Wnioski........... 82
Bibliografia........... 84
Spis rysunków ...........85
Spis tabel ...........86
Spis załączników ...........87


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.