Mamy 12823

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   519
Temat pracy:  

Marketing dla średniej firmy na przykładzie firmy XYZ.

Liczba stron:   98

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........3

Rozdział I 
Działana firm w ramach koncepcji marketingu mix.........7
      1.1. Rola marketingu w działalności firmy.........7
      1.2. Marketing mix - istota i znaczenie.........10
      1.3 Elementy marketingu mix 11
         1.3.1. Produkt.........12
         1.3.2. Cena.........15
         1.3.3. Dystrybucja.........18
         1.3.4. Promocja.........20
      1.4. Zintegrowane działania promocyjne - promotion mix.........24
      1.5. Cele i zadania promocji sprzedaży.........26
      1.6 Instrumenty promocji konsumenckiej.........31
      1.7. Instrumenty promocji handlowej.........41

Rozdział II 
Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce........49
      2.1. Pojęcie i istota przedsiębiorstwa.........49
      2.2. Formy organizacyjno - prawne prowadzenia działalności gospodarczej.........55
      2.3. Klasyfikacja przedsiębiorstw.........59
         2.3.1. Przedsiębiorstwo państwowe.........59
         2.3.2. Spółdzielnie.........60
         2.3.3. Spółki.........61
         2.3.4. Przedsiębiorca indywidualny.........62
      2.4. Istota małych i średnich przedsiębiorstw.........64
         2.4.1. Metody wyodrębniania sektora małych i średnich.........64
przedsiębiorstw 
         2.4.2. Ilościowe kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw w Polsce.........66
      2.5. Mocne i słabe strony, szanse i bariery rozwojowe MSP.........68
      2.6. Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw dla gospodarki.........73

Rozdział III 
Wykorzystanie marketingu w firmie XYZ.........77
      3.1. Historia powstania i funkcjonowanie firmy.........77
      3.2. Dostawcy i Odbiorcy.........79
      3.3. Komponenty promocyjne stosowane w XYZ.........82
         3.3.1 Reklama.........82
         3.3.2. Promocja uzupełniająca.........86
         3.3.3. Merchandising.........88
         3.3.4. Public relations.........90

Wnioski.........93
Bibliografia.........95
Spis rysunków.........97
Spis tabel.........98


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.