Numer pracy |
Temat pracy |
Liczba stron |
15106
|
Rozwój e-commerce w Polsce
| 63 |
15088
|
Rola influencerów w marketingu internetowym
| 89 |
15084
|
Komunikacja w promocji sprzedaży produktów odzieżowych i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów
| 65 |
15077
|
Analiza strategii content marketingu zróżnicowanych narzędzi promocji w internecie na przykładzie firmy X
| 95 |
15070
|
Rola marketingu internetowego w komunikacji na przykładzie firmy Auto Import
| 53 |
15048
|
Kreowanie wizerunku marki luksusowej na przykładzie domu mody Balenciaga
| 128 |
15019
|
Kształtowanie wizerunku organizacji na przykładzie pojazdów marki VOLKSWAGEN
| 101 |
15003
|
Wykorzystanie potencjału serwisów społecznościowych w celu budowania pozytywnego wizerunku marki
| 41 |
14983
|
Wykorzystywanie social media oraz technik manipulacji i perswazji do celów marketingowych
| 44 |
14958
|
Wsparcie promocji marki przez instrumenty marketingu internetowego w branży FMCG
| 60 |
14914
|
Obsługa klienta jako element kształtowania wizerunku firmy na przykładzie własnych doświadczeń
| 78 |
14862
|
Wpływ narzedzi marketingu internetowego na rozwój branży beauty na przykładzie firm Sephora sp. z o.o. oraz Douglas Polska sp. z o.o.
| 62 |
14799
|
Reklama, media społecznościowe, a zachowania rodziny
| 84 |
14794
|
Znaczenie marketingu internetowego w tworzeniu wizerunku firmy
| 59 |
14781
|
Wpływ reklam farmaceutycznych na decyzje zakupowe leków dostępnych bez recepty
| 67 |
14776
|
Wpływ social media na polskie przedsiębiorstwa
| 90 |
14775
|
Analiza funkcjonowania zespołu sprzedaży na przykładzie agencji marketingu internetowego
| 86 |
14774
|
Marketing terytorialny Gminy Trzebnica
| 67 |
14756
|
Rola i narzędzia marketingu w zarządzaniu firmą branży gastronomicznej na przykładzie „Restauracji Powroty”
| 79 |
14721
|
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie
| 136 |
14696
|
Real Time Marketing jako narzędzie komunikacji marketingowej
| 31 |
14690
|
Znaczenie visual merchandasingu w sprzedaży
| 67 |
14674
|
Rywalizacja marek za pomocą marketingu na przykładzie marek napojów gazowanych Coca-cola i Pepsi
| 84 |
14651
|
Zachowania kobiet i mężczyzn w miejscu zakupu - podejmowanie decyzji - podobieństwa i różnice
| 95 |
14614
|
Znaczenie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
| 38 |
14525
|
Marketing sportowy w Polsce na przykładzie klubu KKS Lech Poznań
| 45 |
14469
|
Sponsoring, jako narzędzie budowania wizerunku banku na wybranych przykładach
| 76 |
14409
|
Istota marketingu sportowego oraz sponsoringu sportowego na przykładzie drużyny koszykówki męskiej Polskiej Ligi Koszykówki
| 75 |
14404
|
Nachalny product placement w polskich serialach
| 54 |
14401
|
Działania z zakresu marketing mix w sektorze usług medycznych na przykładzie niepublicznej przychodni lekarskiej
| 72 |
14359
|
Wpływ działań promocyjnych na decyzje zakupowe konsumentów
| 71 |
14355
|
Percepcja reklamy emocjonalnej
| 71 |
14337
|
Marketing MIX dla pubu Que Pasa
| 88 |
14314
|
Marketing w usługach na podstawie branży klubowej Sopotu
| 51 |
14297
|
Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie firmy IKEA w Polsce
| 42 |
14289
|
Wpływ Visual Merchandisingu na decyzje zakupowe klientów na przykładzie firmy LPP
| 67 |
14221
|
Marka Apple jako wyznacznik prestiżu obecnych czasów
| 50 |
14201
|
Zachowania konsumentów na rynku e-commerce
| 64 |
14199
|
Rola promocji w funkcjonowaniu sklepu internetowego
| 78 |
14196
|
Budowanie marki luksusowej na przykładzie Ferrari
| 53 |
14185
|
Instrumenty promocji w sprzedaży usług biur podróży na przykładzie miasta Białystok
| 46 |
14175
|
Kreowanie wizerunku kobiety w reklamie
| 51 |
14160
|
Marketing internetowy jako sposób budowania wartości marki dla konsumenta
| 41 |
14159
|
Marketing w teorii i praktyce w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie KRONES sp. z o.o.
| 95 |
14151
|
Wpływ usług dodatkowych na decyzje zakupowe klientów w sklepach stacjonarnych i on-line
| 52 |
14130
|
Czy wzrost znaczenia marketingu internetowego zagraża handlowcom/sprzedawcom? Rozważania, analiza i techniki sprzedaży na przykładzie firmy telekomunikacyjnej
| 87 |
14107
|
Rozwój linii nisko kosztowych na przykładzie Ryanair i Wizzair - analiza procesu wyszukiwania tanich lotów z perspektywy klienta
| 52 |
14054
|
Strategia marketingowa dla firmy X
| 78 |
14020
|
Wpływ opakowania
na zachowania konsumentów
na przykładzie soków
| 66 |
13995
|
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego
| 58 |
13993
|
Skuteczność stosowania marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy Avon
| 80 |
13992
|
Reklama społeczna w Polsce Analiza przekazów reklamowych w kontekście problemów społecznych
| 86 |
13984
|
Znaczenie visual merchandasingu w sprzedaży
| 67 |
13957
|
Wizerunek kobiety w kampaniach reklamowych H&M i Guess w latach 2018-2019 dostępnych na kanale YouTube
| 56 |
13954
|
Strategie marketingowe pozyskiwania klientów w hotelarstwie i gastronomii na przykładzie hotelu-spa “Dom gościnny “Dobrynia””
| 73 |
13948
|
Marketing terytorialny i akademicki jako czynniki rozwoju uczelni wyższej
| 53 |
13914
|
Kreowanie marki dóbr luksusowych w branży mody na przykładzie Hermès
| 69 |
13886
|
Promocja wydarzeń muzycznych w mediach społecznościowych na przykładzie Open’er festival
| 83 |
13843
|
Rola marketingu internetowego w komunikacji przedsiębiorstwa na przykładzie dealera samochodowego
| 58 |
13815
|
Rola mediów społecznościowych w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez pokolenie Y.
| 117 |
13811
|
Analiza pozytywnych odróżnień mieszanki marketingowej sieci salonów obuwniczych Deichmann
| 60 |
13753
|
Zarządzanie reklamą w kontekście oddziaływania na klienta
| 67 |
13749
|
Strategia marketingowa firmy funkcjonującej na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych.
| 9 |
13735
|
Wpływ lojalności klientów na decyzje zakupowe na rynku na przykładzie sieci sklepów „Biedronka”
| 57 |
13700
|
Identyfikacja występowania stereotypu kobiety jako obiektu seksualnego w reklamie oraz badanie jego wpływu na postrzeganie produktu.
| 63 |
13678
|
Działania Promocyjne Sił Zbrojnych w latach 2010-2020 wpływające na wizerunek
| 90 |
13647
|
Marketing w sporcie - 'Kreowanie wizerunku firmy na przykładach wybranych przedsiębiorstw sportowych'
| 64 |
13643
|
Agile tools of the employees enagagement building
| 30 |
13639
|
Weryfikowanie pomysłów na biznes, czyli w pogoni za product-market fit. Aplikacja Audiofy w świetle metody Lean Startup
| 50 |
13638
|
Badanie wpływu monitorów reklamowych na sprzedaż reklamowanych produktów na przykładzie klubu fitness
| 65 |
13637
|
Wykorzystanie badań neuromarketingowych w praktyce biznesowej
| 36 |
13625
|
Rola reklamy i uwarunkowania jej skuteczności
| 61 |
13622
|
Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych na przykładzie restauracji ST. PRAGA
| 83 |
13560
|
Strategia marketingowa firmy handlowej na przykładzie XYZ
| 69 |
13548
|
Marketing wielopoziomowy jako koncepcja prowadzenia biznesu
| 56 |
13543
|
Nowoczesne formy promocji w przedsiębiorstwie
| 83 |
13526
|
Polityka autopromocyjna województwa małopolskiego na szczeblu lokalnym, narodowym i międzynarodowym.
| 58 |
13524
|
Kreowanie polskiej marki narodowej poprzez branding.
| 68 |
13516
|
Marketing usług motoryzacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ
| 85 |
13515
|
Komunikacja marketingowa w systemie hipermedialnym na przykładzie HBO Polska
| 84 |
13509
|
Archetytpy marki
| 28 |
13472
|
Reklama internetowa z udziałem kobiet i dzieci
| 39 |
13467
|
Rola i znaczenie pośredników w kanale dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego
| 59 |
13455
|
Zarządzanie strategią marketingową przedsiębiorstwa na przykładzie Education FirstPolska
| 98 |
|
Marketing wielopoziomowy jako koncepcja prowadzenia biznesu
| 56 |
13364
|
Wpływ narzędzi marketingu internetowego na preferencje klienta w modelu B2C
| 132 |
13340
|
Etyczne ograniczenia reklam
| 54 |
13328
|
Aktywność marketingowa w procesie internacjonalizacji dużego przedsiębiorstwa
| 59 |
13317
|
Wybrane formy reklamy produktu turystycznego (na wybranym przykładzie)
| 55 |
13293
|
Rozwój umiejętności sprzedażowych na podstawie historii Franka Bettger’ a i Joego Girarard’ a
| 57 |
13292
|
Identyfikacja czynników skuteczności stosowania e-commerce w działalności handlowej przedsiębiorstwa
| 81 |
13284
|
Informacja w marketingu bezpośrednim jako klucz do skutecznej komunikacji między firmą i klientami, na przykładzie karkonoskiego biura kapitałowego
| 176 |
13282
|
Innowacyjne środki promocji i ich wdrażanie w działalności firmy Play
| 89 |
13277
|
Psychologiczne i etyczne uwarunkowania reklamy
| 124 |
13263
|
Propozycja rozwiązań visual merchandisingu na przykładzie sklepu odzieżowego 'XYZ'
| 85 |
13250
|
Wpływ e-commerce na proces decyzji zakupowej klienta
| 86 |
13201
|
Marketing w liniach lotniczych
| 45 |
13184
|
Wpływ wybranych form promocji na decyzje zakupowe kobiet
| 46 |
13180
|
Metody pozyskiwania klientów i ich wpływ na rozwój kapitału przedsiębiorstwa XYZ.
| 54 |
13052
|
Reklama internetowa jako przykład nowoczesnego narzędzia marketingowego
| 76 |
13037
|
Wykorzystanie reklamy w działania marketingowych na przykładzie wybranej firmy
| 67 |
13032
|
Rola opakowań w kształtowaniu zachowań nabywczych na przykładzie kosmetyków pielęgnacyjnych
| 87 |
12903
|
Instrumenty marketingu oraz promocja w kreowaniu wizerunku rynku ubezpieczeniowego
| 83 |
12899
|
Marketing terytorialny na przykładzie miasta Katowice
| 71 |
12883
|
Analiza uwarunkowań zachowań konsumentów na wybranym rynku branżowym
| 77 |
12856
|
Komunikacja promocyjna instytucji kultury na przykładzie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach
| 58 |
12829
|
Kontrowersja i prowokacja w reklamie na przykładzie wybranych marek branży odzieżowej
| 97 |
12612
|
Reklama internetowa jako forma działań promocyjnych(na przykładzie firmy kosmetycznej XYZ)
| 66 |
12599
|
Budowanie kampanii reklamowej na rynku modowym w Polsce
| 67 |
12498
|
Personal branding (budowanie marki osobistej) w mediach społecznościowych ( na przykładzie Tomasza Tomczyka i Pawła Tkaczyka).
| 66 |
12422
|
Marketing w hotelarstwie
| 65 |
12418
|
Zarzadzanie i marketing dzialalności firmy kosmetycznej
| 66 |
12404
|
Wykorzystanie mediów społecznościowych w branży FMCG
| 52 |
12384
|
Komercjalizacja wizerunku Świętego Mikołaja na podstawie kampanii reklamowej Coca-Coli
| 70 |
12347
|
System zarządzania relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa Polmarkus Sp. z o.o
| 63 |
12279
|
Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet
| 87 |
12275
|
Wpływ celebrytów na postrzeganie marek i zachowania nabywców na przykładzie międzymiastowych przewozów autobusowych
| 51 |
12250
|
Marketingowe instrumenty i działania hoteli skierowane do drużyn w piłki nożnej
| 92 |
12242
|
Kreowanie wizerunku firmy ubezpieczeniowej na podstawie PZU
| 64 |
12237
|
Promocja i reklama innowacyjna w przedsiębiorstwie
| 57 |
12234
|
Instrumenty marketingu internetowego
| 43 |
12215
|
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw z sektora producentów elektroniki użytkowej
| 89 |
12209
|
Zachowania nabywcze e-konsumentów na przykładzie serwisu aukcyjnego Allegro.pl
| 77 |
12166
|
Wpływ marki na proces decyzyjny konsumenta
| 88 |
12150
|
Zespół i jego rola w osiągnięciu synergicznych efektów marketingowych
| 88 |
12135
|
Budowanie wizerunku firmy przy pomocy serwisów społecznościowych na przykładzie portalii Facebook oraz GoldenLine
| 65 |
12125
|
Wpływ narzędzi marketingu internetowego na preferencje klienta w modelu B2C
| 99 |
12106
|
Wpływ promocji na kształtowanie zachowań rynkowych nabywców na przykładzie przedsiębiorstwa XXX
| 98 |
12094
|
Budowanie wizerunku firmy XYZ w social media
| 52 |
12059
|
Nachalny product placement w polskich serialach
| 54 |
12056
|
Działania z zakresu marketing mix w sektorze usług medycznych na przykładzie niepublicznej przychodni lekarskiej
| 72 |
12052
|
Marketing polityczny w teorii i praktyce
| 55 |
12046
|
Czynniki wpływające na zachowania konsumenta i procesy podejmowania decyzji
| 78 |
12015
|
Wpływ reklam telewizyjnych na emocje dzieci w wieku przedszkolnym
| 91 |
12012
|
Media społecznościowe a marketing szeptany – analiza porównawcza działań marketingowych(na przykładzie)
| 61 |
12004
|
Promocja Polski za granicą - wymiar instytucjonalny, ocena i wnioski
| 48 |
12003
|
Rozpoznanie zachowań nabywczych na rynku tanich linii lotniczych na podstawie badań ankietowych
| 65 |
11978
|
Analiza działalnosci marketingowej biura turystycznego 'Turystyka i ubezpieczenia – Mistral'
| 61 |
11977
|
Rola reklamy w kreowaniu potrzeb turystycznych
| 119 |
11928
|
Marketingowa strategia rozwoju Powiatu Kaliskiego
| 89 |
11915
|
Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta na rynku odzieżowym w Polsce
| 73 |
11865
|
Komputerowe wspomaganie projektowania nośników reklamowych
| 56 |
11854
|
Istota marketingu sportowego oraz sponsoringu sportowego na przykładzie drużyny koszykówki męskiej Polskiej Ligi Koszykówki
| 73 |
11794
|
Turystyka a istota marketingu usług hotelarskich
| 58 |
11787
|
Doskonalenie umiejętności negocjacyjno- perswazyjnych na przykładzie firmy marketingu sieciowego Avon
| 92 |
11733
|
Product placement jako narzędzie promocji
| 33 |
11681
|
Zjawisko efektu kraju pochodzenia (COO)
| 50 |
11678
|
Marketingowa rola opakowańna przykładzie wybranego asortymentu
| 105 |
11654
|
Postawy polskich i niemieckich konsumentów wobec żywności ekologicznej
| 95 |
11649
|
Marketing sportu na przykładzie Asseco Resovii Rzeszów
| 88 |
11614
|
Marketingowe podejście w klubie XXX
| 46 |
11488
|
Wprowadzenie nowego produktu na rynek w aspekcie działań komunikacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ
| 72 |
11440
|
Reklama jako element aktywności promocyjnej koncernów samochodowych (na przykładzie Mercedes Benz sp. z o.o.)
| 101 |
11434
|
Manipulacja w reklamie a bezrefleksyjny konformizm
| 111 |
11351
|
Rola marketingu internetowego w procesie kreowania wizerunku marki na rynkach zagranicznych na przykładzie firmy Unilever.
| 80 |
11347
|
Proces projektowania reklamy graficznej – studium przypadku
| 66 |
11288
|
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na przykładzie XYZ
| 69 |
11268
|
Promocja województwa opolskiego poprzez sport i kulturę fizyczną
| 90 |
11246
|
Ambient media. Wykorzystanie nowoczesnych nośników reklamy kreatywnej
do komunikacji z odbiorcami
| 96 |
11194
|
Rozwój klubu fitness XYZ w XZY
| 53 |
11181
|
Seksualizacja dzieci w reklamie
| 62 |
11165
|
Reklama internetowa w strategii marketingowej przedsiębiorstwa
| 60 |
11058
|
Ocena działań marketingowych wybranych obiektów hotelarskich w Giżycku.
| 82 |
11010
|
Marketing i jego „22 niezmienne prawa” w warunkach nowej gospodarki
| 87 |
10975
|
Wybrane media społecznościowe jako element strategii zarządzania relacjami z klientem na przykładzie marki IKEA
| 77 |
10955
|
Wpływ reklamy na proces wyboru placówek handlowych na terenie powiatu tureckiego
| 77 |
10938
|
Product placement jako niekonwencjonalna forma promocji
| 33 |
10856
|
Kreowanie wizerunku marki na przykładzie firmy Coca-Cola
| 95 |
10846
|
Znaczenie promocji w funkcjonowaniu firm logistycznych na wybranych przykładach.
| 52 |
10823
|
Znaczenie i istota marketingu w usługach bankowych na przykładzie banków komercyjnych w Polsce
| 61 |
10800
|
Strategia zarządzania i marketingu przedsiębiorstw działalności dietetycznej
| 12 |
10788
|
Przekaz medialny a preferencje dotyczące wyboru zabawek u dzieci w wieku przedszkolnym
| 92 |
10772
|
Młodzi konsumenci - dzieci jako ośrodki decyzyjne w zakupach | Dzieci jako konsumenci -Wpływ dzieci na rodziców w trakcie zakupów
| 18 |
10635
|
Reklama motoryzacyjna i jej prawne ograniczenia
| 67 |
10619
|
Wykorzystanie liderów opinii w działalności promocyjnej w branży hippicznej
| 58 |
10534
|
Youtube – przyszłość marketingu internetowego przedsiębiorstw
| 44 |
10525
|
Motywacja zawodowa pracowników w ochronie zdrowia
| 33 |
10511
|
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykłądzie PSS
| 65 |
10506
|
Żywność ekologiczna- marketing oraz potrzeby konsumentów
| 77 |
10495
|
Formy promocji turystyki w Polsce
| 73 |
10493
|
Kształtowanie wizerunku marki i jej znaczenie na rynku konsumenckim na podstawie firmy Cigarette Company
| 60 |
10478
|
Marketing na rynku nieruchomości na przykładzie inwestycji Garden Residence
| 99 |
10432
|
Event, marketing w komunikacji marketingowej
| 42 |
10431
|
Lokowanie produktu jako forma reklamy na przykładzie wybranych polskich programów kulinarnych
| 28 |
10362
|
Zachowanie konsumentów podczas zakupów online
| 63 |
10334
|
Folklor jako element promocji gminy XYZ
| 66 |
10314
|
Budowanie zaufania wśród klientów
| 61 |
10275
|
Rola reklamy w kształtowaniu marki
| 50 |
10246
|
Rola opakowania w kreowaniu wizerunku produktu
| 59 |
10208
|
Znaczenie narzędzi promocji w Internecie jako medium komunikacji
| 72 |
10203
|
Proces wprowadzania nowego produktu na rynek w branży FMCG na przykładzie firmy XYZ sp. Z O.O.
| 54 |
10137
|
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na przykładzie
| 72 |
10114
|
Strategia marketingowa firmy Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. i próba rynkowej oceny jej elementów
| 65 |
10068
|
Wpływ wizerunku marki na proces decyzyjny konsumenta
| 71 |
10045
|
Dzieci jako konsument
| 18 |
10043
|
Manipulacja i perswazja w reklamie
| 112 |
10029
|
Wpływ wizerunku marki na zachowania nabywców na podstawie produktów odzieżowych
| 35 |
10026
|
Wpływ działań merchandisingowych na decyzje zakupowe nabywców
| 50 |
10002
|
Marka globalna Coca-Cola na świecie i w Polsce
| 20 |
9986
|
Diagnoza strategii marketingowej przedsiębiorstwa usługowego na podstawie restauracji XYZ
| 81 |
9974
|
Projekt sieci sprzedaży ekskluzywnej ceramiki bolesławieckiej
| 64 |
9865
|
Reklama w kreowaniu wizji dziecięcego świata.
| 56 |
9861
|
Marketing w turystyce
| 71 |
9850
|
Product placement w mediach
| 70 |
9773
|
Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie koncernów samochodowych
| 79 |
9771
|
Skuteczność marketingu politycznego w opinii badanych.
| 79 |
9770
|
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa jako element budowy relacji z otoczeniem firmy XYZ
| 59 |
9741
|
Merchandising w działalności przedsiębiorstwa. Studium przypadku.
| 108 |
9685
|
Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie firmy Lubella
| 73 |
9683
|
Strategia promocji nowego obiektu hotelarskiego na przykładzie hotelu Młyn Jacka w Jaroszowcach, w woj. małopolskim
| 63 |
9677
|
Biznesowe znaczenie marki na światowych rynkach gospodarczych
| 50 |
9670
|
Specyfika marketingu usług medycznych - pacjent w systemie usług zdrowotnych
| 57 |
9619
|
Rola internetu w komunikacji marketingowej
| 40 |
9586
|
Strategia marketingowa na przykładzie producenta kosmetyków naturalnych
| 147 |
9585
|
Nośniki w reklamie
| 43 |
9548
|
Strategie marketingowe wybranych marek kremów do twarzy
| 73 |
9547
|
Miejsce kart płatniczych w strategii marketingowej banku Pekao S.A.
| 49 |
9470
|
Reklama jako czynnik kształtujący zachowania konsumenta
| 44 |
9450
|
Ocena działań marketingowych ING Banku Śląskiego S.A.
| 71 |
9428
|
Wykorzystanie różnych form reklamy na przykładzie sieci hipermarketów Tesco
| 116 |
9420
|
Wpływ przekazu reklamowego na podejmowanie decyzji konsumenckich
| 96 |
9413
|
Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie PZU SA
| 74 |
9360
|
Wpływ zagospodarowania nieruchomości poprzemysłowych na promocję miasta na przykładzie Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego „Guido” w Zabrzu
| 115 |
9352
|
Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie osobowości wychowanków szkoły podstawowej
| 77 |
9288
|
Projektowanie procesu usługowego w sektorze windykacji należności na przykładzie przedsiębiorstwa Tama Sp z o.o.
| 72 |
9233
|
Ogólna charakterystyka reklamy
| 13 |
9176
|
Działalnośc marketingowa usługodawców logistycznych.
| 95 |
9111
|
Blogi modowe w Polsce a ich wpływ na opinie publiczną
| 50 |
9088
|
Wykorzystanie internetowych zasobów i narzędzi komunikacji internetowej w obszarze marketingu przedsiębiorstwa
| 37 |
9032
|
Marketing sektora magazynowego
| 64 |
8945
|
Promocja piłki nożnej na przykładzie XYZ
| 37 |
8935
|
Istota marketingu
w usługach materialnych
na przykładzie firmy 'XYZ'
| 65 |
8934
|
Marketing mix w biurze podróży
| 62 |
8931
|
Konkurencja na rynku motoryzacyjnym na przykładzie
| 105 |
8871
|
Marketing bankowy na przykładzie banku XYZ
| 54 |
8867
|
Strategia marketingowa centrum handlowego
| 44 |
8849
|
Kierunki i działania promocyjne gminy XYZ
| 80 |
8846
|
Decyzje zakupowe konsumentów na przykłądzie dezyzji o zakupie samochodu marki Toyota.
| 47 |
8812
|
Reklama internetowa jako nowoczesne narzędzie marketingowe
| 85 |
8799
|
Stereotyp płci w reklamie telewizyjnej
| 34 |
8729
|
Metody perswazji w reklamie społecznej.
| 30 |
8671
|
Techniki sprzedaży w firmie xyz w latach 2011-2014
| 60 |
8620
|
Wpływ reklam wykorzystujących pozytywne emocje na decyzje zakupowe konsumentów.
| 72 |
8590
|
Marketing i konkurencyjność w sektorze bankowym na przykładzie wybranych banków
| 114 |
8572
|
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie Sandler Training Polska
| 91 |
8562
|
Skuteczność kanałów reklamowych na przykładzie marki IKEA
| 70 |
8556
|
Budowa relacji z klientami na przykładzie spółki produkcyjnej.
| 76 |
8535
|
Emocje w reklamie na przykładach skarg konsumenckich rozpatrywanych przez Radę Reklamy
| 61 |
8534
|
Identyfikacja działań marketingowych realizowanych przez szkoły ponadgimnazjalne.
| 74 |
8513
|
Marketing bezpośredni w firmie Avon.
| 68 |
8472
|
Zastosowanie techniki wywiadu indywidualnego w typologii klientów przedsiębiorstwa odzieżowego (na przykładzie firmy XYZ)
| 70 |
8460
|
Wpływ wizerunku marki na proces decyzyjny konsumentów.
| 64 |
8417
|
Budowa marki na przykładzie branży kosmetycznej w Polsce.
| 89 |
8409
|
Znaczenie komunikacji marketingowej dla wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa.
| 54 |
8384
|
Pozytywne i negatywne aspekty zakupów internetowych.
| 86 |
8377
|
Kreowanie innowacyjnych projektów we wspólczesnym świecie.
| 35 |
8375
|
Media społecznościowe jako element wykorzystywany do celów marketingowych.
| 69 |
8359
|
Kształtowanie komunikacji marketingowej w Internecie (na przykładzie firmy KWS)
| 70 |
8358
|
Postrzeganie niestandardowej komunikacji marketingowej na przykładzie kampanii ambientowych.
| 67 |
8270
|
Internetowa promocja usług hotelarskich
| 60 |
8208
|
Marketing terytorialny na przykładzie gminy Ornontowice.
| 61 |
8195
|
Znaczenie reklamy internetowej w rozwoju firmy.
| 56 |
8188
|
Budowa strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Avon.
| 77 |
8186
|
Promocja muzyki w internecie na przykładzie strony Biznes Music.
| 119 |
8144
|
Rynek reklamy społecznej w Polsce.
| 55 |
8143
|
Działalność promocyjna przedsiębiorstwa na przykładzie przedsiębiorstwa L’Oréal Paris.
| 75 |
8137
|
Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie w opinii młodzieży licealnej.
| 92 |
8073
|
Wybrane narzędzia promocji na przykładzie sieci sklepów Komfort S.A.
| 100 |
8053
|
Marketing w przemyśle muzycznym. Sposoby rozpowszechniania i promowania muzyki.
| 71 |
8026
|
Strategia promocji firmy na przykładzie firmy X.
| 77 |
8016
|
Promocja usług bankowych na przykładzie Raiffeisen Bank Polska S.A.
| 73 |
7999
|
Wpływ reklamy telewizyjnej na rozwój i zachowanie dzieci w wieku przedszkolnym.
| 35 |
7953
|
Wpływ reklamy społecznej/kampanii społecznych na zachowania społeczne.
| 89 |
7952
|
Wpływ marki na młodzież.
| 39 |
7932
|
Utrzymywanie długotrwałych kontaktów z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa Beton Bonus.
| 66 |
7894
|
Strategia marketingowa PKN Orlen S.A. w Płocku
| 94 |
7881
|
Metody pozyskiwania klientów na przykładzie firmy XYZ. ( branża nieruchomości).
| 60 |
7813
|
Analiza rynku sprzedaży internetowej
| 59 |
7776
|
Wykorzystanie internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa XYZ sp z.o.o.
| 63 |
7773
|
Działania marketingowe agencji na rynku nieruchomości w województwie śląskim.
| 71 |
7765
|
Analiza pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa produkcyjnego w kontekście prowadzonej przez nie strategii marketingowej na przykładzie XYZ
| 76 |
7755
|
Ocena działań marketingowych wybranych obiektów hotelarskich – analiza porównawcza.
| 94 |
7750
|
Promocja Usług Turystycznych na przykładzie biura podróży 'Panorama - Tour'
| 61 |
7747
|
Skuteczność reklamy w opinii respondentów
| 75 |
7738
|
Bohater animizowany w reklamie telewizyjnej.
| 105 |
7734
|
Product placement w polskich filmach, serialach i produkcjach telewizyjnych na przykładzie stacji telewizyjnej TVN.
| 60 |
7711
|
Wpływ obsługi na zachowania i lojalność klienta na przykładzie banku
| 62 |
7706
|
Nowoczesne formy promocji turystyki
| 54 |
7661
|
Wpływ przekazu reklamy telewizyjnej na decyzje konsumentów na przykładzie segmentu ludzi młodych.
| 65 |
7660
|
Promocja i reklama marki Apple
| 95 |
7646
|
Kreowanie wizerunku marki na przykładzie firmy Coca - Cola.
| 49 |
7640
|
Kalkulacje cenowe w hotelach, restauracjach i w biurach podróży
| 93 |
7636
|
Wpływ reklamy w procesie podejmowania decyzji zakupowych
| 44 |
7632
|
Wybory konsumenckie produktów żywnościowych pod wplywem reklam telewizyjnych na przykładzie wybranych marek Unilever.
| 109 |
7570
|
Atmosfera sklepu jako jeden z czynników mających wpływ na postępowanie nabywców.
| 71 |
7569
|
Wizerunek idealnej pani domu w reklamie. Skuteczność, efektywność i oddziaływania
| 58 |
7537
|
Nieuczciwość w reklamach
| 91 |
7511
|
Product placement brytyjski i polski w produkcjach telewizyjnych
| 58 |
7427
|
Reklama podprogowa i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.
| 64 |
7406
|
Wpływ osobowości klienta na lojalność wobec marek kawy.
| 58 |
7351
|
Zarządzanie sprzedażą w handlu na przykładzie handlu detalicznego
| 55 |
7344
|
Analiza kontrowersyjnych i niestandardowych form reklamy i ich odbiór przez Polaków w świetle badań
| 80 |
7339
|
Sztuka w reklamie na wybranych przykładach
| 118 |
7314
|
Strategie marketingowe w Eurofoam Polska Sp. z o.o.
| 64 |
7310
|
Promocja – jej wpływ rynkowy na sukces przedsiębiorstwa w branży gastronomicznej
| 41 |
7294
|
Psychologiczne mechanizmy oraz techniki reklamy.
| 83 |
7217
|
Wykorzystanie autorytetu w reklamie telewizyjnej środków farmaceutycznych
| 69 |
7163
|
Istota i rola zarządzania marketingowego na przykładzie wybranej firmy
| 98 |
7116
|
Wpływ marketingu sportowego i sponsoringu na działalność przedsiębiorstw w Polsce.
| 73 |
7106
|
Internetowy portal aukcyjny jako forma handlu elektronicznego
| 75 |
7061
|
Wizerunek dziecka w reklamie prasowej na podstawie wybranych tytułów z września 2011
| 40 |
7055
|
Budowa wizerunku firmy na przykładzie firmy Wojas S.A.
| 50 |
7034
|
Czynniki wpływające na zachowania konsumenta i procesy podejmowania decyzji zakupu
| 101 |
7030
|
Analiza popytu na używane części pojazdów samochodowych.
| 13 |
7004
|
Percepcja reklam przez dzieci w wieku szkolnym.
| 100 |
6988
|
Kampania reklamowa telefonii komórkowej Orange w mediach w 2012 roku
| 47 |
6987
|
Wywieranie wpływu i perswazja w reklamie telewizyjnej na przykładzie wybranych kosmetyków
| 49 |
6969
|
Promocja jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie XYZ - studium przypadku
| 71 |
6961
|
Masowe wykorzystywanie Internetu w reklamie i promocji. Łączenie tradycyjnych i nowoczesnych metod reklamy oraz ich skutki.
| 90 |
6958
|
Analiza rynku piwa Heineken 'Grupa Żywca' w latach 1993 - 2010
| 31 |
6915
|
Wpływ reklamy na zachowania konsumenckie kobiet.
| 63 |
6911
|
Wykorzystanie mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku polityka -na przykładzie Baracka Obamy.
| 41 |
6907
|
Efektywność promocji na przykładzie sieci pizzerii
| 120 |
6892
|
Koncepcja działań merchandisingowych z zakresu promocji sprzedaży firmy kosmetycznej X
| 64 |
6759
|
Marketing terytorialny na przykładzie promocji miasta i gminy Kielce.
| 83 |
6737
|
Reklama w opinii środowska młodzieżowego
| 55 |
6733
|
Reklama w Internecie
| 83 |
6703
|
Plan marketingowy podstawą rozwoju firmy handlowo-usługowej
| 50 |
6696
|
Analiza rozwoju rynku internetowego po 2000 roku w Polsce
| 79 |
6687
|
Wpływ reklamy telewizyjnej na konsumentów w Polsce
| 64 |
6672
|
Znaczenie reklamy w polityce marketingowej firmy na przykładzie Oriflame Cosmetics
| 74 |
6648
|
Portale kulturalne jako wirtualni twórcy kultury na przykładzie O.pl, Culture.pl, Independent.pl
| 87 |
6631
|
Strategia ekopromocji w gospodarstwie agroturystycznym
| 80 |
6618
|
Marketing hoteli w erze rozwoju marketingu społecznościowego
| 81 |
6617
|
Marketing usług hotelarskich ze szczególnym uwzględnieniem promocji internetowej hoteli
| 56 |
6616
|
Promocja z wykorzystaniem mechanizmu rekomendacji (ujęcie wartości klienta)
| 76 |
6597
|
Reklama w turystyce
| 68 |
6595
|
Kreowanie Wizerunku Firmy na przykładzie Stomil-Olsztyn S.A.
| 89 |
6555
|
Wpływ działalności promocyjnej przedsiębiorstwa energetyki cieplnej na budowanie wizerunku przedsiębiorstwa
| 46 |
6485
|
Marketing partnerski jako narzędzie budowy trwałych więzi z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ
| 128 |
6409
|
Analiza działalności promocyjnej Hotelu Sheraton w Krakowie.
| 54 |
6376
|
Reklama a dziecko.
| 35 |
6347
|
Marketing usług ubezpieczeniowych
| 72 |
6338
|
Kampania reklamowa Wedel - analiza i ocena działań
| 36 |
6311
|
Product placement. Przykłady zastosowań w wybranych produkcjach TVN
| 71 |
6298
|
Promocja Gminy ZXY
| 40 |
6287
|
Analiza wykorzystania marketingu - mix w XYZ.
| 70 |
6263
|
Zachowania konsumentów na rynku mlecznych napojów fermentowanych suplementowanych dodatkami roślinnymi
| 43 |
6206
|
Postawy konsumentów wobec reklamy w Polsce.
| 78 |
6200
|
Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie
na przykładzie marketingu usług firmy
| 65 |
6175
|
Instrumenty promocji na rynku samochodów osobowych w Polsce na przykładzie XYZ.
| 67 |
6155
|
Kulturowe wizerunki kobiet w reklamie telewizyjnej
| 44 |
6122
|
Kampania Reklamowa na przykładzie marki XXX
| 18 |
6106
|
Reklama promotion - Mix
| 61 |
6105
|
Zależność zachowania człowieka od wizerunku erotycznego kobiety w mediach
| 50 |
6101
|
Marketingowe zarządzanie nowym produktem
| 87 |
6099
|
Planowanie marketingowe
| 127 |
6094
|
Rola i funkcja marketingu a sprzedaż produktów mleczarskich
| 124 |
6085
|
Działalność marketingowa banku na przykładzie oddziału Pekao S.A.
| 55 |
6083
|
Kobiece tabu w reklamie
| 83 |
6075
|
Reklama telewizyjna i jej wpływ na dzieci na przykładzie firmy Danone
| 123 |
5998
|
Działalność marketingowa na przykładzie hotelu - pensjonatu.
| 99 |
5995
|
Rola i znaczenie marki produktów na rynku dóbr konsumpcyjnych
| 25 |
5990
|
Normy prawne i etyczne reklamie.
| 70 |
5988
|
Działania promocyjne operatorów telefonii komórkowej w Polsce.
| 48 |
5953
|
Rola reklam społecznych
| 33 |
5944
|
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładzie Zakładów Mięsnych.
| 93 |
5913
|
Promotion-mix masowych wydarzeń muzycznych.
| 72 |
5908
|
Działalność marketingowa usługodawców logistycznych.
| 113 |
5880
|
Fundacja komunikacji społecznej jako przykład organizacji non- profit kszałtującej postawy obywateli za pomocą reklamy społecznej.
| 70 |
5857
|
Czynniki determinujące zachowania konsumentów na rynku dóbr kosmetycznych
| 94 |
5853
|
Internet jako silna broń działalnosci marketingowej firmy
| 106 |
5828
|
Promocja usług bankowych (Przykład Banku PKO S.A.)
| 81 |
5780
|
Analiza wpływu wartości marki na wartość przedsiębiorstwa
| 110 |
5754
|
Marketing usług spółki przewozowej PKP CARGO
| 68 |
5711
|
Czynniki wpływające na zachowania nabywców i procesy podejmowania decyzji o zakupie.
| 58 |
5684
|
Rola marketingu bezpośredniego w procesie zdobywania lojalności nabywcow.
| 76 |
5640
|
Strategia marketingowa i jej znaczenie w zarządzaniu firmą XYZ
| 70 |
5622
|
Internetowa promocja usług turystycznych branży hotelarskiej na przykładzie wybranych rzeszowskich hoteli
| 63 |
5595
|
Zarządzanie marketingowe.
| 13 |
5587
|
Zarządzanie marketingowe w dużej korporacji
na przykładzie firmy Multimedia Polska
| 100 |
5577
|
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta na podstawie firmy XYZ.
| 53 |
5565
|
Promocja Polski na Wystawie Expo 2010 w Szanghaju
| 50 |
5521
|
Skuteczność narzędzi promocji stosowanych przez warszawskie szkoły językowe.
| 78 |
5441
|
Wykorzystanie instrumentów marketingu - mix na przykładzie XYZ
| 106 |
5439
|
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym na przykładzie sieci XYZ
| 93 |
5408
|
Customer Relationship Management - niezbędne narzędzie współczesnego biznesu
| 31 |
5401
|
Marketing MIX
| 11 |
5387
|
Motywacja pracowników w firmie OPEC
| 38 |
5379
|
Konkurencyjność marek własnych
| 138 |
5358
|
Badania marketingowe na przykładzie fimry XYZ
| 63 |
5262
|
Rola Internetu w promocji i reklamie usług turystycznych.
| 75 |
5235
|
Promocja Gminy XYZ
| 40 |
5209
|
Reklama internetowa jako forma działań promocyjnych
| 73 |
5198
|
Internet w firmach XXI wieku
| 66 |
5194
|
Identyfikacja wizerunku marki luksusowej (na przykładzie BMW i Mercedes)
| 92 |
5166
|
Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie firmy Coca-Cola
| 51 |
5161
|
Kluczowe czynniki sukcesu w sprzedaży detalicznej napojów alkoholowych w sklepach małopowierzchnowych na przykładzie sieci X
| 130 |
5125
|
Wykorzystanie form reklamy na podstawie hipermarketu Tesco
| 67 |
5103
|
Zastosowanie reklamy w bankowości detalicznej
| 50 |
5070
|
Reklama radiowa jako instrument promocji przedsiębiorstwa na przykładzie Radia XYZ
| 62 |
4999
|
Strategia wyróżniania się na rynku na przykładzie Ośrodka Wczasowego.
| 84 |
4971
|
Analiza elementów marketingu mix na przykładzie spółki akcyjnej XYZ
| 90 |
4864
|
Marketing w mediach tradycyjnych i elektronicznych.
| 47 |
4838
|
Reklama, jako proces komunikowania się z rynkiem
| 84 |
4837
|
Zarządzanie relacjami z klientem i ich wpływ na funkcjonowanie prywatnej kliniki specjalistycznej.
| 54 |
4835
|
Plan promocji na przykładzie restauracji XYZ
| 41 |
4738
|
Kształtowanie marki na rynku usług budowlanych na podstawie firmy General Construction Polska
| 72 |
4723
|
Innowacyjność w zarządzaniu na przykładzie szkoły językowej.
| 58 |
4718
|
Działalność marketingowa sieci drogerii XYZ
| 94 |
4716
|
Reklama internetowa jako środek promocji produktu.
| 99 |
4696
|
Istota marketingu w działaniach przedsiębiorstwa.
| 82 |
4605
|
Reklama w działalności firmy XYZ
| 67 |
4556
|
Przesłanki formułowania strategii marketingowych przedsiębiorstwa na przykładzie Tauron Polska Energia S.A.
| 33 |
4497
|
Rola nowoczesnych form marketingu w tworzeniu i funkcjonowaniu serwisów internetowych
| 108 |
4455
|
Wpływ reklamy internetowej na wzrost i rozwój firmy.
| 66 |
4440
|
Manipulacja a odbiór reklamy, na przykładzie reklam w prasie.
| 92 |
4367
|
Promocja w branży muzycznej na przykładzie zespołu XYZ.
| 49 |
4365
|
Plan marketingowy przedsiębiorstwa
XYZ. (branża budowlana)
| 73 |
4359
|
Model zarządzania zespołem w branży reklamowej
| 80 |
4338
|
Dystrybucja jako narzędzie marketingowej działalności przedsiębiorstwa
| 70 |
4309
|
Wybory konsumenckie na przykładzie XYZ
| 60 |
4308
|
Menedżer we współczesnej organizacji
| 68 |
4305
|
Promocja podczas wprowadzania nowego produktu na rynek.
| 44 |
4269
|
Efektywność powiatowej polityki wobec osób niepełnosprawnych na przykładzie powiatu XYZ
| 64 |
4210
|
Zastosowanie technik multimedialnych w reklamie kontekstowej
| 65 |
4208
|
Wpływ reklamy telewizyjnej na decyzje konsumentów
| 66 |
4204
|
Istota Marketingu w działaniach przedsiębiorstwa
| 82 |
4094
|
Kreowanie wizerunku jako forma marketingu politycznego.
| 72 |
4090
|
Budowa relacji z klientami na przykładzie XYZ sp. z o.o (producent osprzętu kablowego).
| 76 |
4026
|
Produkty ekologiczne-obowiązująca moda, czy też powrót do natury?
| 50 |
3985
|
Analiza marketingu bezpośredniego na przykładzie firmy XYZ.
| 64 |
3980
|
Promocja regionu.
| 81 |
3919
|
Promocja na podstawie firmy produkcyjnej.
| 44 |
3915
|
Marketing relacyjny w Telekomunikacji Polskiej S.A.
| 49 |
3914
|
Ocena satysfakcji korzystających z usług kurierskich na przykładzie firmy kurierskiej XYZ Sp. z o.o.
| 68 |
3913
|
Merchandising wizualny na przykładzie firmy Reserved.
| 68 |
3899
|
Reklama w branży hotelarskiej na przykładzie hotelu XYZ
| 51 |
3883
|
Telemarketing jako forma handlu i sposób komunikowania się z klientem.
| 82 |
3817
|
Wizerunek kobiet w reklamach telewizyjnych.
| 94 |
3806
|
Strategia marketingowa w firmie XYZ.
| 64 |
3794
|
Kampania reklamowa sieci komórkowej XYZ.
| 60 |
3771
|
Metody perswazji w reklamie społecznej.
| 36 |
3768
|
Analiza popytu i podaży na usługi seksualne i handel ludźmi w krajach europejskich
| 100 |
3746
|
Determinanty wyborów konsumentów na przykładzie sklepu meblarskiego XYZ.
| 53 |
3736
|
Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku samochodów osobowych w Polsce
| 91 |
3734
|
Wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
| 114 |
3700
|
Psychologiczne mechanizmy wpływu reklamy na konsumenta na przykładzie marki XYZ.
| 95 |
3660
|
Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie.
| 113 |
3643
|
Znaczenie badań rynkowych dla potrzeb marketingu w segmencie środków piorących.
| 71 |
3627
|
Znaczenie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
| 64 |
3591
|
Regulacje chroniące młodych odbiorców w europejskich systemach medialnych.
| 50 |
3586
|
Analiza wizerunku odbiorcy reklam prasy kobiecej na przykładzie magazynu Glamour.
| 76 |
3578
|
Marketing sportowy na przykładzie klubu sportowego XYZ.
| 63 |
3532
|
Podatność uczniów szkoły podstawowej na reklamy telewizyjne jako narzędzie wpływu społecznego.
| 81 |
3522
|
Reklama wizualna oparta na emocjach. Na przykładzie reklam piwa.
| 46 |
3494
|
Promocja usług turystycznych na przykładzie Biura Turystycznego XYZ.
| 78 |
3468
|
Motywy zachowań współczesnych konsumentów na rynku usług gastronomicznych na przykładzie firmy XYZ
| 106 |
3431
|
Psychologiczne aspekty zachowań klientów.
| 54 |
3427
|
Rola komunikacji interpersonalnej w budowaniu relacji z klientem na przykładzie działalności agenta ubezpieczeniowego Towarzystwa Ubezpieczeniowego XYZ.
| 73 |
3388
|
Ewolucja rynku reklamy prasowej w Polsce.
| 126 |
3373
|
Wpływ telewizji i jej oddziaływania na odbiorcę.
| 47 |
3367
|
Zasady prowadzenia reklamy dla dzieci.
| 45 |
3299
|
Nowoczesne techniki sprzedaży.
| 103 |
3286
|
Marketing usług transportowych na przykładzie PKP CARGO S.A.
| 93 |
3278
|
Reklama jej wykorzystanie w Internecie.
| 60 |
3236
|
Istniejące i potencjalne strategie marketingowe przedsiębiorstwa XYZ S.A. będącego liderem krajowego rynku piwa
| 65 |
3229
|
Społeczne formy oddziaływania w przekazach reklamowych.
| 115 |
3225
|
Wpływ reklamy politycznej na wyborców.
| 63 |
3168
|
Projekt promocji Wyższej Szkoły XYZ.
| 55 |
3087
|
Projekt poszerzenia oferty poprzez wprowadzenie nowego produktu w banku XYZ.
| 47 |
3085
|
Analiza i ocena strategii marketingowej przedsiębiorstwa XYZ.
| 66 |
3047
|
Zarządzanie marketingowe bankiem (na przykładzie banku XYZ w XYZ)
| 96 |
3004
|
Rola kampanii wizerunkowych w budowaniu marki kraju.
| 86 |
2986
|
Działania reklamowe przedsiębiorstw na przykładzie rynku XYZ w Polsce.
| 59 |
2985
|
Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie handlowym na przykładzie.
| 91 |
2953
|
Wpływ reklamy na sukces korporacji
| 130 |
2942
|
Dziecko, a reklama telewizyjna.
| 89 |
2872
|
Rola wydarzeń kulturalnych w promocji Polski.
| 85 |
2840
|
Preferencje nabywcze europejskich konsumentów produktu turystycznego.
| 56 |
2742
|
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych.
| 139 |
2741
|
Wykorzystanie cech bohatera jako techniki perswazji w reklamie prasowej na przykładzie prasy młodzieżowej
| 38 |
2739
|
Odbiorcy działań reklamowych w komunikacji marketingowej.
| 63 |
2580
|
Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej XYZ
| 127 |
2577
|
Kształtowanie wizerunku firmy poprzez pracę merchandisera na przykładzie firmy XYZ
| 48 |
2574
|
Psychologiczne oddziaływanie reklamy na wybranych przykładach kampanii marketingowych
| 50 |
2512
|
Badania marketingowe na rynku usług bankowych.
| 74 |
2473
|
Rola marketingu w polskim sektorze bankowym.
| 99 |
2445
|
Produkty Banku Spółdzielczego jako jeden z elementów marketingu mix.
| 74 |
2432
|
Strategie konkurencji w sektorze operatorów sieci komórkowych.
| 80 |
2429
|
Czynniki mające wpływ na podejmowanie decyzji zakupu produktów przez konsumentów w Galerii Handlowej Askana w Gorzowie Wielkopolskim.
| 90 |
2354
|
Narzędzia promocyjne na rynku przemysłowym na przykładzie firmy Nobiles.
| 48 |
2331
|
Postawy konsumentów wobec reklamy.
| 53 |
2325
|
Wpływ marketingu bezpośredniego na kształtowanie lojalności klientów.
| 76 |
2303
|
Merchandising na przykładzie spółdzielni pracy XYZ.
| 115 |
2297
|
Marketing partnerski na przykładzie firmy XYZ.
| 82 |
2289
|
Sprzedaż bezpośrednia na przykładzie AVON
| 13 |
2281
|
Promocja książki na łamach 'Rzeczypospolitej'
| 86 |
2270
|
Marka i logo jako elementy wpływające na wizerunek firmy.
| 79 |
2269
|
Marketing mix na przykładzie biura podróży.
| 89 |
2264
|
Dystrybucja produktu jako narzędzie marketingowej działalności przedsiębiorstwa.
| 77 |
2238
|
Identyfikacja struktury postaw wobec reklamy ambientowej.
| 120 |
2131
|
Lojalność klientów z szczególnym uwzględnieniem klientów instytucjonalnych.
| 83 |
2101
|
Typy odwołań w reklamie.
| 56 |
2072
|
Reklama a rozwój emocjonalny dziecka.
| 66 |
2018
|
Seks w reklamie
| 67 |
2009
|
Założenia współczesnych strategii marketingowych.
| 72 |
2002
|
Rozwój informacji i promocji na terenie Biebrzańskiego Parku Narodowego.
| 71 |
1997
|
Rola promocji w kształtowaniu funkcji turystycznej Białowieskiego Parku Narodowego.
| 73 |
1986
|
Reklama w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie firmy XYZ.
| 71 |
1953
|
Wpływ manipulacji w reklamie telewizyjnej na dzieci i młodzież.
| 55 |
1951
|
Formy reklamy i ich efektywność w firmie XYZ.
| 58 |
1946
|
Projekt zmian w procesie obsługi klienta na przykładzie XYZ.
| 63 |
1944
|
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa XYZ.
| 56 |
1936
|
Strategia marketingowa rozwoju gminy turystycznej XYZ.
| 38 |
1896
|
Marketing polityczny w wyborach parlamentarnych
| 60 |
1868
|
Analiza marketingowa firmy na podstawie firmy XYZ.
| 118 |
1864
|
Zastosowanie systemów zarządzania relacjami z klientami w handlu elektronicznym.
| 105 |
1830
|
Reklama.
| 27 |
1820
|
Reklama w przedsiębiorstwie
| 45 |
1801
|
Mężczyzna jako bohater narracji reklamowej.
| 95 |
1789
|
Wzorce dokonywania zakupów przez Polaków w sklepach wielkopowierzchniowych na przykładzie sieci dyskontów XYZ.
| 46 |
1652
|
Działania marketingowe dealerów na rynku samochodów osobowych w Polsce
| 87 |
1650
|
Decyzje zakupu wśród konsumentów. Wyniki badania ankietowego.
| 66 |
1649
|
Analiza przesłania reklamowego zawierającego erotyczny wizerunek kobiety na przykładzie reklamy prasowej.
| 120 |
1645
|
Koncepcje marketingowej działalności firm handlowych w Polsce na przykładzie hipermarketu Tesco Polska Spółka z o.o.
| 141 |
1642
|
Rola promocji w przedsiębiorstwie zorientowanym rynkowo.
| 55 |
1522
|
Analiza modeli marketingowych.
| 7 |
1518
|
Plan marketingowy dla firmy Whirlpool na polskim rynku pralek automatycznych.
| 56 |
1514
|
Produkt jako instrument marketingowego oddziaływania na rynek.
| 69 |
1512
|
Marketing i reklama w sporcie.
| 66 |
1511
|
Strategia marketingowa firmy XYZ, (firma działająca na rynku reklamowym jako dostawca komponentów do tworzenia przestrzennych form wizualnych)
| 80 |
1399
|
Projektowanie działalności gospodarczej na przykładzie agencji reklamowej
| 50 |
1387
|
Obsługa klienta w różnych typach kanałów dystrybucji w firmie XYZ
| 56 |
1379
|
Marketingowa strategia rozwoju Miasta i Gminy XYZ
| 127 |
1375
|
Koncepcja marketingu przedsiębiorstwa kosmetycznego XYZ
| 59 |
1373
|
Uwarunkowania prawne i samoregulacje w reklamie
| 86 |
1372
|
Promocja sprzedaży na przykładzie biura turystycznego XYZ
| 60 |
1371
|
Podejmowanie decyzji zakupowych przez dzieci i młodzież
| 57 |
1370
|
Plan marketingowy Instytutu XYZ.
| 61 |
1369
|
Plan marketingowy Zakładu Energetycznego XYZ
| 75 |
1368
|
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego
| 80 |
1367
|
Reklama jako jeden z instrumentów promotion-mix.
| 40 |
1360
|
Promocja jako istotne narzędzie strategii przedsiębiorstwa na przykładzie XYZ
| 110 |
1309
|
Ocena strategii zarządzania przedsiębiorstwem YXZ
| 78 |
1241
|
Wdrażanie systemu zarządzania relacjami z klientami na przykładzie systemu XYZ
| 72 |
1236
|
Zmiany w polityce marketingowej przedsiębiorstw w związku z wejściem Polski do Unii Europejskiej
| 78 |
1234
|
Promocja produktów na przykładzie XYZ
| 87 |
1233
|
Marketing w firmie XYZ
| 44 |
1232
|
Strategia marketingowa w działalności eksportowej firmy XYZ
| 105 |
1231
|
Marketing usług na przykładzie Zakładu Energetycznego
| 90 |
1228
|
Rola marketingu wewnętrznego w organizacji
| 81 |
1212
|
Czynniki wpływające na zachowania konsumenta i procesy podejmowania decyzji zakupu
| 78 |
1207
|
Rozwój marketingu-mix w usługach na przykładzie XYZ
| 90 |
1096
|
Internet jako narzędzie marketingowe na przykładzie XYZ
| 51 |
1074
|
Promocja usług bankowych na przykładzie banku PKO BP.
| 68 |
1072
|
Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym
| 67 |
1071
|
Promocja usług telefonii stacjonarnej na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
| 62 |
1064
|
Wykorzystanie instrumentów marketingowych w placówkach ochrony zdrowia
| 150 |
1047
|
Nastrój i emocje w reklamie
| 72 |
1044
|
Wpływ marketingu bezpośredniego na kształtowanie lojalności nabywców
| 78 |
1042
|
Człowiek w reklamie
| 75 |
1041
|
Strategie marketingowe w działalności banku na podstawie BGŻ
| 103 |
979
|
Wykorzystanie instrumentów marketingowych i badań marketingowych w XYZ
| 137 |
978
|
Promocja marki jako sposób promowania produktu
| 69 |
976
|
Plan marketingowy zakładów piwowarskich
| 80 |
829
|
Segmentacja klientów banku poprzez zastosowanie odpowiednich strategii marketingowych
| 81 |
764
|
Źródła finansowania działań marketingowych w małych i średnich firmach handlowych
| 95 |
763
|
Rola marketingu w usługach medycznych
| 120 |
762
|
Marketingowe strategia produktowa w XYZ
| 110 |
761
|
Kreowanie wizerunku poprzez promocję w XYZ
| 90 |
760
|
Sponsoring sportowy w strategii marketingowej
| 105 |
759
|
Budowa wizerunku i marki na przykładzie XYZ
| 80 |
758
|
Promocja usług bankowych na przykładzie XYZ
| 110 |
722
|
Marketing mix usług bankowych na przykładzie XYZ
| 84 |
720
|
Miejsce reklamy w marketingu społecznym na przykładzie firmy XYZ
| 76 |
719
|
Strategia marketingowa w firmie komputerowej
| 62 |
718
|
Produkt artystyczny jako w koncepcjach działania marketingowego
| 69 |
717
|
Strategia marketingowa dla banku XYZ
| 70 |
716
|
Merchandising w aspekcie formowania strategii marketingowej w firmie handlowej
| 100 |
654
|
Program promocyjny dla przedsiębiorstwa XYZ
| 130 |
653
|
Rynek żywności ekologicznej na przykładzie rejonu częstochowskiego
| 75 |
652
|
Strategie marketingowe banku XYZ
| 62 |
651
|
Rola marketingu-mix w procesie budowania i podtrzymania wizerunku marki
| 69 |
650
|
Prawne aspekty reklamy
| 66 |
647
|
Plan marketingowy XYZ na lata 2002-2004
| 94 |
646
|
Strategiczny plan marketingowy przedsiębiorstwa XYZ na lata 2001-2003
| 97 |
633
|
Proces wprowadzania nowego produktu na rynek i zagrożenia towarzyszące temu działaniu.(branża farmaceutyczna)
| 110 |
632
|
Analiza rynku telefonii komórkowej
| 87 |
631
|
Wprowadzanie nowego produktu - usługi na rynek na przykładzie XYZ
| 60 |
629
|
Działalność marketingowa w firmie ubezpieczeniowej na przykładzie XYZ
| 93 |
590
|
Usługi reklamowe na polskim rynku wydawniczym.
| 79 |
549
|
Systemy identyfikacji firm.
| 50 |
519
|
Marketing dla średniej firmy na przykładzie firmy XYZ.
| 98 |
518
|
Reklama jako instrument promocji na przykładzie radia XYZ.
| 58 |
517
|
Analiza polskiego rynku motoryzacyjnego na przykładzie wybranych firm.
| 115 |
516
|
Zarządzanie marketingowe i kontrola planu działań marketingowych w przedsiębiorstwie.
| 107 |
515
|
Oddziaływane marketingu na ważniejsze sfery funkcjonowania firmy.
| 91 |
514
|
Telemetria jako skuteczny środek w tworzeniu kampanii reklamowych.
| 99 |
513
|
Marketing na rynku usług kosmetycznych na przykładzie salonu kosmetycznego XYZ.
| 72 |
511
|
Ocena promocji realizowanej w XYZ.
| 110 |
504
|
Marketing-mix w działalności usługowej na podstawie Banku Przemysłowo-Handlowego S.A.
| 105 |
434
|
Analiza zarządzania marketingowego na przykładzie XYZ.
| 68 |
431
|
Marketingowe zarządzanie w przedsiębiorstwie przemysłu włókienniczego na przykładzie XYZ.
| 88 |
424
|
Rola promocji w skutecznej działalności banku.
| 73 |
416
|
Logistyczne i marketingowe aspekty dystrybucji produktów spożywczych.
| 88 |
413
|
Zastosowanie marketingu w działalności menedżera na przykładzie firm XXX i YYY.
| 98 |
412
|
Produkt jako jeden z czynników wpływających na zachowanie konsumenta.
| 77 |
399
|
Charakterystyka rynku używek w Polsce.
| 87 |
379
|
Sprzedaż produktów w Internecie.
| 65 |
356
|
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie XYZ ( branża ubezpieczeniowa ).
| 59 |
355
|
System komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa.
| 82 |
352
|
Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach.
| 98 |
350
|
Analiza sprzedaży wybranych wyrobów.
| 80 |
333
|
Strategie marketingowe w działalności banku na przykładzie XYZ.
| 97 |
332
|
Agencja reklamowa. Studium wybranej firmy na przykładzie hipermarketu real.
| 91 |
303
|
Wpływ reklamy na model współczesnej rodziny
| 74 |
282
|
Promocja w salonach samochodowych na przykładzie Fiat Auto Poland
| 83 |
281
|
Biznes Plan jako ocena przedsięwzięcia inwestycyjnego na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ (przemysł drobiarski)
| 67 |
279
|
Promocja środków kosmetycznych na przykładzie XYZ
| 44 |
278
|
Marketingowe aspekty zarządzania bankiem na przykładzie Banku XYZ
| 78 |
262
|
Internet jako medium reklamowe.
| 80 |
259
|
Marketingowa analiza rynku podszewek w Polsce
| 122 |
217a
|
Sklepy Internetowe jako nowa forma realizacji sprzedaży
| 82 |
213
|
Kompozycja promocji na podstawie firm samochodów dostawczych
| 91 |
212
|
Promocja sprzedaży jako element marketingu mix skutecznie oddziaływujący na rynek
| 53 |
211
|
Promocja produktów bankowych na przykładzie banku XYZ
| 76 |
203
|
Obsługa klientów indywidualnych na przykładzie Pekao S.A.
| 54 |
201
|
Atrakcyjność rynku samochodowego w Polsce.
| 68 |
196
|
Jakość obsługi klienta jako przewaga marketingowa firm.
| 61 |
193
|
Marketing w przedsiębiorstwie handlowym.
| 90 |
187a
|
Czynniki wpływające na zachowanie konsumenta oraz procesy podejmowania decyzji zakupu.
| 109 |
169
|
Planowanie i marketing na przykładzie Banku XYZ
| 40 |
168
|
Promocja jako instrument komunikacji z rynkiem na podstawie firmy XYZ
| 93 |
167a
|
Promocja sprzedaży jako jedna z form sukcesu hurtowni
| 65 |
163
|
Rola reklamy w marketingu.
| 59 |
162
|
Miejsce promocji w strategiach marketingowych firm świadczących usługi internetowe.
| 83 |
139
|
Promocja usług turystycznych na przykładzie biura podróży XYZ
| 94 |
138
|
Koszty reprezentacji i reklamy w działalności gospodarczej
| 49 |
134a
|
Skuteczność i efektywność reklamy
| 63 |
134
|
Cena jako element gry na rynku telefonii komórkowej.
| 73 |
133
|
Reklama w Internecie jako źródło pozyskania nowych klientów na przykładzie firmy XYZ.
| 67 |
127
|
Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie na przykładzie firmy Nokia Poland Sp. z o.o.
| 103 |
099
|
Marketing w krajach Unii Europejskiej.
| 75 |
098a
|
Marketing w strukturze organizacyjnej zakładu hotelarskiego.
| 37 |
089
|
Podstawa kształtowania przekazów reklamowych.
| 77 |
088
|
Reklama jako narzędzie kształtowania zachowania nabywców.
| 79 |
082a
|
Internet – najmłodsze medium reklamowe
| 24 |
065
|
Strategia marketingowa na tle strategii ogólnej XYZ sp. z o.o.(Firma handlowo - usługowa).
| 92 |
063
|
Udział w targach wyrazem orientacji marketingowej spółki XYZ.(Firma produkująca materiały budowlane).
| 102 |
057
|
Internet jako nowe medium reklamy.
| 36 |
053a
|
Zastosowanie marketingu w działaniach menedżera.
| 98 |
052a
|
Strategie marketingowe
w działalności banku
na podstawie BGŻ
| 99 |
032a
|
Działalność i promocja firmy samochodowej.
| 75 |
028
|
Struktura asortymentowa firmy handlowej na przykładzie XYZ.
| 63 |
027a
|
Nowe media w reklamie
| 123 |
027
|
Promocja usług bankowych jako element marketingu bankowego.
| 68 |
026a
|
Wpływ działań marketingowych na rynkowy sukces na przykładzie zakładów mięsnych
| 123 |
024
|
Agencja reklamowa. Studium wybranej firmy na przykładzie hipermarketu XYZ,
| 88 |
023
|
Badania marketingowe w zarządzaniu.
| 44 |
017
|
Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie Coca Cola.
| 94 |
016
|
Marketingowa strategia produktu na przykładzie XYZ S.A.
| 81 |
015
|
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładzie firmy XYZ.
| 104 |