Mamy 13185

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   167a
Temat pracy:  

Promocja sprzedaży jako jedna z form sukcesu hurtowni

Liczba stron:   65

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1.
Promocja jako jeden z elementów marketingu-mix

      1.1. Pojęcie i cele promocji
      1.2. Funkcje instrumentów promocyjnych
      1.3. Sposoby i kierunki oddziaływania promocji
      1.4. Związki promocji z pozostałymi elementami marketingu-mix
         1.4.1. Promocja i jej związki z produktem
         1.4.2. Cena jako specyficzne narzędzie promocji
         1.4.3. Związki promocji z dystrybucją

Rozdział 2.
Pojęcie i charakterystyka promocji sprzedaży

      2.1. Istota i funkcje promocji sprzedaży
      2.2. Rodzaje promocji sprzedaży ze względu na jej adresata
         2.2.1. Promocja nastawiona na konsumenta
         2.2.2. Promocja skierowana na własny personel sprzedażowy
         2.2.3. Promocja skierowana do agentów i pośredników przedsiębiorstwa
      2.3. Instrumenty promocji sprzedaży
      2.4. Cele promocji

Rozdział 3.
Hurtownia „Azpol”

      3.1. Funkcjonowanie i zakres działania hurtowni
      3.2. Współpraca hurtowni z producentami i innymi pośrednikami
      3.3 Elementy decydujące o doborze rodzaju promocji
      3.4 Organizacja działań promocyjnych
         3.4.1 Produkt i przyczyny jego promowania
         3.4.2 Sposoby zawiadamianie klientów o promocji
         3.4.3 Rodzaje wykorzystywanych instrumentów promocji
      3.5 Wpływ promocji na sprzedaż produktów

Rozdział 4.
Sieć handlowa „Makro”

      4.1. Historia Makro
      4.2. Koncepcja handlu
         4.2.1. Marka handlowa produktów Makro
      4.3. Klienci Makro
      4.4. Współpraca z dostawcami
      4.5. Promocja i praktyczne jej wykorzystanie

Zakończenie
Przypisy
Bibliografia

   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.