Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   15088
Temat pracy:  

Rola influencerów w marketingu internetowym

Liczba stron:   89

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............ 5

Rozdział 1
Rynek e-commerce

      1.1. Krótka historia Internetu
      1.2. Marketing tradycyjny a internetowy ............7
      1.3. Zalety i wady Internetu dla działań marketingowych ............11
      1.4. Zachowania zakupowe klienta ............12
      1.5. Obecność firm w Internecie ............13
      1.6. Media społecznościowe możliwością dla firmy ............15
      1.7. E-commerce w Polsce ............17

Rozdział 2
Konsument a e-biznes

      2.1. Istota e-biznesu ............19
      2.2. Zalety i wady e-biznesu ............20
      2.3. Determinanty decyzji zakupowych konsumenta............ 21
      2.4. Zmiana zachowań konsumentów w czasie pandemii............ 23

Rozdział 3
Istota reklamy

      3.1. Rodzaje reklamy ............27
      3.2. Marketing internetowy jako forma reklamy............ 30
      3.3. Zadania reklamy i jej funkcje............ 34
      3.4. Cele reklamy ............36
      3.5. Środki przekazu reklamy i ich skuteczność ............37

Rozdział 4
Rola influencerów w działaniach marketingowych

      4.1. Definicja influencerów ............41
      4.2. Pionierzy influencer marketingu ............44
      4.3. Popularność influencer marketingu ............46
      4.4. Kampanie internetowe z udziałem influencerów ............47
      4.5. Rola influencera w decyzjach zakupowych ............48

Rozdział 5
Wpływ influencerów na zachowania zakupowe respondentów

      5.1. Istota oraz rodzaje badań marketingowych ............51
      5.2. Opis badań i charakterystyka respondentów ............52
      5.3. Korzystanie z Internetu przez respondentów ............56
      5.4. Oczekiwania respondentów oraz wpływ pandemii na zachowania zakupowe............ 58
      5.5. Wpływ influencerów na respondentów w świetle badań ankietowych ............65

Zakończenie ............70
Bibliografia............ 72
Spis tabel ............77
Spis rysunków ............77
Spis załączników ............78
Załącznik 1. Kwestionariusz ankietowy ............78
Załącznik 2. Tablice robocze ............85



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.