Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   15084
Temat pracy:  

Komunikacja w promocji sprzedaży produktów odzieżowych i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów

Liczba stron:   65

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........4

Rozdział I
Konsument i jego zachowania podczas promocji sprzedaży.

      1.1. Marketing-mix i model 4P ...........6
      1.2. Definicja, istota i rola promocji sprzedaży ...........8
      1.3. Czynniki wpływające na zachowania konsumenta ...........10
      1.4. Model EBK ...........16

Rozdział II
Cele promocji sprzedaży oraz ich wpływ na decyzję konsumenta

      2.1. Cele i zadania promocji sprzedaży ...........19
      2.2. Techniki i mechanizmy promocji sprzedaży...........21
      2.3. Rola ceny produktu a decyzja konsumenta...........27
      2.4. Badania innych autorów dotyczące wpływu ceny oraz promocji sprzedaży na decyzje konsumenta ...........31

Rozdział III
Badanie osób kupujących produkty odzieżowe - reakcja na promocję sprzedaży.

      3.1. Metodyka badania i charakterystyka badanej zbiorowości...........33
      3.2. Opis badania dotyczącego wpływu promocji sprzedaży na decyzję konsumenta...........34
      3.3. Porównanie badań własnych i innych autorów...........48

Zakończenie...........55
Bibliografia...........57



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.