Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   15077
Temat pracy:  

Analiza strategii content marketingu zróżnicowanych narzędzi promocji w internecie na przykładzie firmy X

Liczba stron:   95

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ............5

Rozdział 1
Marketing internetowy - istota i zastosowanie
      1.1. Pojęcie marketingu internetowego ............8
      1.2. Zasada działania i zastosowanie marketingu w internecie............ 11
      1.3. Potencjał prowadzenia działań promocyjnych w sieci — statystyki............ 14
      1.4. Narzędzia wykorzystywane w e-marketingu............ 19

Rozdział 2
Rola content marketingu w rozwoju przedsiębiorstwa i relacjach z klientami
      2.1. Content marketing jako narzędzie marketingowe ............23
      2.2. Czynniki wpływające na skuteczność content marketingu ............27
      2.3. Znaczenie marketingu treści w budowaniu wizerunku firmy ............32

Rozdział 3
Charakterystyka przedsiębiorstwa x
      3.1. Główny zakres działania przedsiębiorstwa X............ 36
      3.2. Działalność budująca rozpoznawalność firmy ............39
      3.3. Działania z zakresu marketingu internetowego realizowane przez przedsiębiorstwo............ 42

Rozdział 4
Analiza strategii marketingowej firmy X
      4.1. Metodologia badań ............45
      4.2. Efektywność wykorzystywanych narzędzi promocji w Internecie w latach 2021-2022 ............47
         4.2.1. Kampania mailowa ............47
         4.2.2. Sklep/księgarnia firmy X ............54
         4.2.3. Portal informacyjny............ 64
         4.2.4. Fundacja............ 73
         4.2.5. Facebook, YouTube, Instagram, Twitter ............77
      4.3. Możliwości wdrożenia działań usprawniających budowanie marki i pozyskiwanie klientów za pomocą kanałów internetowych ............82

Zakończenie ............85
Bibliografia ............88
Spis rysunków............ 93
Spis tabel ............94
Spis wykresów............ 95


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.