Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   15019
Temat pracy:  

Kształtowanie wizerunku organizacji na przykładzie pojazdów marki VOLKSWAGEN

Liczba stron:   101

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ............4

Rozdział 1
Podstawy w kształtowaniu wizerunku marki

      1.1 Wizerunek a tożsamość........... 7
      1.2 Budowanie wizerunku marki ...........10
         1.2.1 Pojęcie, istota i funkcja marki........... 10
         1.2.2 Nazwa i logo jako element marki........... 17
      1.3 Kształtowanie wizerunku ...........19
         1.3.1 Definicje public relations ...........19
         1.3.2 Techniki public relations........... 21
         1.3.3 Cele public relations ...........24

Rozdział 2
Rynek motoryzacyjny

      2.1 Rynek motoryzacyjny w Polsce
         2.1.1 Historia motoryzacji w Polsce........... 31
         2.1.2 Ogólna charakterystyka rynku motoryzacyjnego na Polsce........... 33
      2.2 Rynek motoryzacji w Europie ...........41
      2.3 Volkswagena na rynku motoryzacyjnym ...........46

Rozdział 3
Charakterystyka pojazdów marki volkswagen

      3.1 Charakterystyka koncernu marki AG Volkswagen i strategia 2018r ...........48
      3.2 Historia marki Volkswagen ...........51
      3.3 Konkurencja na rynku ...........53

Rozdział 4
Propozycja zmiany kształtowania w budowaniu marki Volkswagen

      4.1 Działania na rzecz budowania wizerunku pojazdów marki Volkswagen ...........61
         4.1.1 Reklama samochodów marki Volkswagen........... 61
         4.1.2 Sponsoring jako element reklamy marki Volkswagen...........66
         4.1.3 Działania CSR w Volkswagen Poznań........... 70
      4.2 Wyniki badań ...........73
         4.2.1 Analiza przeprowadzonego badania ...........73
         4.2.2 Wnioski końcowe wynikające z przeprowadzonego badania........... 90

Zakończenie ...........91



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.