Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   14933
Temat pracy:  

Public relations w korporacjach na przykładzie Orange Polska

Liczba stron:   86

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Wizerunek marki korporacyjnej – podstawowe definicje
      1.1 Definicja marki6
         1.1.1. Marka korporacyjna
      1.2 Wizerunek firmy..........7
         1.2.1. Funkcje wizerunku..........9
         1.2.2. Znaczenie i korzyści wynikające z posiadania dobrego wizerunku..........9
      1.3. Public Relations..........12
         1.3.1. Główne kierunki Public Relations..........13
         1.3.2. PR Korporacyjny..........14
         1.3.3. Grupy odbiorców..........17

Rozdział 2
Narzędzia Public Relations w korporacjach
      2.1. Strategia wizerunkowa..........20
      2.2. Corporate Identity..........26
         2.2.1. Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej..........27
         2.2.2. Elementy wizualizacji firmy..........28
      2.3. Misja, wizja, cel oraz strategia..........32
      2.4. Media Relations..........32
         2.4.1. Formy współpracy z mediami..........33
      2.5. Wydarzenia specjalne..........40
      2.6. Narzędzia Public Relations w Internecie..........41
      2.7. Customer Relationship Managment..........42
      2.8. Reputacja..........45

Rozdział 3
Studium przypadku – analiza wizerunku Orange Polska
      3.1. Badanie i analiza wizerunku marki korporacyjnej..........47
      3.2. Historia marki Orange..........48
         3.2.1. Orange Polska..........48
      3.3. Identyfikacja wizualna..........49
      3.4. Wizja marki Orange..........53
      3.5. Wartości marki Orange..........54
      3.6. Public Relations w Orange..........55
         3.6.1. Media..........57
         3.6.2. Wykorzystanie Internetu w kreowaniu wizerunku Orange Polska..........58
         3.6.3. CSR w Orange..........61
         3.6.4. Fundacja Orange..........70
         3.6.5. Sponsoring w Orange..........73
         3.6.6. NPS w Orange..........75
      3.7. Ocena skuteczności działań PR w Orange Polska..........78

Zakończenie..........81
Streszczenie..........83
Bibliografia..........84
Oświadczenie..........87



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.