Mamy 14722

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   14674
Temat pracy:  

Rywalizacja marek za pomocą marketingu na przykładzie marek napojów gazowanych Coca-cola i Pepsi

Liczba stron:   84

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Rola marketingu we współczesnej gospodarce

      1.1. Pojęcie i zadania marketingu
      1.2. Charakterystyka instrumentów Marketing-Mix
      1.3. Wzrost znaczenia marketingu w gospodarce

Rozdział 2
Marka, jako narzędzie oddziaływania rynkowego

      2.1. Definicja i funkcje marki
      2.2. Struktura i wizerunek marki
      2.3. Wpływ marki na decyzje zakupowe

Rozdział 3
Instrumenty kształtujące wizerunek marki

      3.1. Kreowanie wizerunku za pomocą nazwy i logo
      3.2. Wpływ komunikatu reklamowego na wizerunek
      3.3. Public relations a wizerunek

Rozdział 4
Kreacja i rywalizacja marketingowa marek Pepsi i Coca-Cola – badania własne

      4.1. Metodologia badań – cel, przedmiot, problem i metoda badawcza
      4.2. Charakterystyka i analiza rywalizacji marketingowej marek Pepsi i Coca-Cola – wyniki badań
      4.3. Wnioski oraz perspektywy rywalizacji marketingowej marek Pepsi i Coca-Cola

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków, tabel i wykresów
Aneks – Wzór ankiety



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.