Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   14409
Temat pracy:  

Istota marketingu sportowego oraz sponsoringu sportowego na przykładzie drużyny koszykówki męskiej Polskiej Ligi Koszykówki

Liczba stron:   75

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........4

Rozdział I
Marketing sportowy w świetle literatury przedmiotu

      1.1. Definicja marketingu ...........6
      1.2. Cechy marketingu sportowego i obszary jego zainteresowań ...........7
      1.3. Cechy marketingu sportowego........... 10
         1.3.1. Sukces sportowy nie równa się sukcesowi rynkowemu ...........10
         1.3.2. Budowanie rangi w marketingu sportowym nie opiera się na zasadach wolnorynkowej walki konkurencyjnej........... 11
         1.3.3. Społeczność produktu sportowego........... 12
      1.4 . Marketing mix 7 P........... 13
         1.4.1. Produkt ...........13
         1.4.2. Cena ...........15
         1.4.3. Dystrybucja ...........16
         1.4.4. Promocja ...........17
         1.4.5. Ludzie ...........17
         1.4.6. Proces ...........17
         1.4.7. Świadectwo materialne ...........18

Rozdział II
Istota sponsoringu sportowego

      2.1. Definicja sponsoringu ...........19
      2.2. Historia sponsoringu sportowego........... 20
      2.3. Cele sponsoringu ...........21
         2.2.1. Wzrost świadomości marki...........21
         2.2.2. Kreowanie wizerunku........... 22
         2.2.3. Wzrost sprzedaży........... 22
         2.2.4. Budowanie relacji z klientem...........22
         2.2.5. Kontakty biznesowe i rozrywka dla klientów........... 22
         2.2.6. Zwiększenie morale pracowników ...........23
         2.2.7. Cross- promotion ...........23
      2.4. Podmioty uczestniczące w sponsoringu........... 24
      2.5. Umowa sponsoringu ...........26

Rozdział III
Asseco Prokom Gdy
nia jako czołowa drużyna Polskiej Ligi Koszykówki.
      3.1. Historia i sukcesy klubu........... 29
      3.2. Sukcesy klubu ...........39
      3.3. Sponsorzy klubu........... 40

Rozdział IV
Działalność marketingowa klubu Asseco Prokom Gdynia

      4.1. Działania marketingowe klubu........... 42
         4.1.1. Kibice........... 42
         4.1.2. Sponsorzy ...........47
      4.2. Relacja sponsorzy-klub ...........49
      4.3. Ocena działalności klubu w świetle badań ankietowych........... 52
         4.3.1. Narzędzie badawcze ...........53
         4.3.2. Wyniki badań ...........54

Zakończenie........... 65
Bibliografia ...........69
Kwestionariusz ankiet ...........73
Wyniki ankiety ...........75



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.