Mamy 14593

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   14359
Temat pracy:  

Wpływ działań promocyjnych na decyzje zakupowe konsumentów

Liczba stron:   71

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........3

Rozdział I
Promocja - istota i znaczenie

      1.1. Promocja - definicje, cele, rola.......... 5
      1.2. Funkcje promocji.......... 7
      1.3. Promocja jako element komunikacji marketingowej.......... 9
      1.4. Rodzaje promocji.......... 10
         1.4.1. Reklama.......... 10
         1.4.2. Sprzedaż osobista ..........17
         1.4.3. Promocja sprzedaży.......... 20
         1.4.4 Sponsoring.......... 22
         1.4.5. Public Relations - PR ..........23

Rozdział II
Zachowanie konsumentów na rynku

      2.1. Znaczenie segmentacji rynku ..........26
      2.2. Rodzaje konsumentów.......... 30
      2.3. Komunikacja marketingowa, a zachowanie konsumentów.......... 35

Rozdział III
Wpływ promocji na decyzje zakupowe- prezentacja wyników badań

      3.1. Metodologia badań ..........42
      3.2. Prezentacja wyników badań ..........49
      3.3. Wnioski z badań.......... 58

Zakończenie ..........62
Bibliografia ..........64
Spis tabel, wykresów i rysunków.......... 67
Spis tabel.......... 67
Spis wykresów ..........67
Spis rysunków ..........68
Formularz ankiety.......... 69


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.