Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   14130
Temat pracy:  

Czy wzrost znaczenia marketingu internetowego zagraża handlowcom/sprzedawcom? Rozważania, analiza i techniki sprzedaży na przykładzie firmy telekomunikacyjnej

Liczba stron:   87

Spis treści / plan pracy:

Rozdział I
Charakterystyka działalności firmy

      1.Specyfika działalności i historia marki............ 2
      2.Znana marka a korzyści ............6
      3.Strategia działań wobec rosnącej konkurencji ............13

Rozdział II
Ogólna charakterystyka sprzedaży i sprzedawcy

      1.Czym jest sprzedaż ............17
      2.Psychologiczne aspekty sprzedaży............ 22
         2.1.Istota decyzji zakupowych klientów............ 22
         2.2.Motywacja do zakupów ............28
         2.3.Budowanie relacji i zaspokajanie potrzeb klientów............ 32
      2.4.Manipulacja............ 34

Rozdział III
Nowoczesne techniki sprzedaży – jeżeli posiada Pan materiały ze swojej firmy proszę przesłać

      1.Organizacja działu sprzedaży i sprzedawców ............44
      2.Analiza sprzedaży ............45
      3.Ocena satysfakcji klienta i proponowane kierunki zmian ............49

Rozdział IV
Komunikacja marketingowa

   1.Formy komunikacji marketingowej............ 56
      1.1.Sprzedaż bezpośrednia ............56
      1.2.Telemarketing............ 57
   2.E-shop kontra sprzedawca ............62
   3.Kto przynosi firmie więcej? ............63

Rozdział V
Analiza poszczególnych kanałów sprzedaży - opis badań

   1.Zestawienie wyników analizy (który kanał sprzedaży przynosi firmie najwięcej zysków)............ 66
   2.Wyniki ankiet (ankieta telefoniczna na zakończenie rozmowy sprzedażowej: 'którą formę sprzedaży klient preferuje i dlaczego?'............ 70
   3.Czy sprzedawca dalej jest potrzebny?............ 80

Literatura ............81




   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.