Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   14122
Temat pracy:  

Proces obsługi klienta w branży rolniczej na przykładzie autoryzowanego dealera sprzedaży maszyn rolniczych i sprzedaży części zamiennych

Liczba stron:   72

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział I
Proces obsługi klienta

      1.1 Istota procesu logistycznej obsługi klienta ...........5
      1.2 Cele procesu............ 9
      1.3 Charakterystyka procesu obsługi klienta ...........12
      1.4 Zarządzanie jakością obsługi klienta............ 14
      1.5 Standaryzacja procesu obsługi klienta...........17

Rozdział II
Charakterystyka rynku sprzedaży maszyn rolniczych w Polsce

      2.1 Rynek sprzedaży maszyn ...........20
      2.2 Największe firmy działające na rynku........... 23
      2.3 Prognozy i perspektywy na kolejne lata........... 25

Rozdział III
Charakterystyka rynku sprzedaży części zamiennych

      3.1 Rynek części zamiennych ...........27
      3.2 Największe firmy działające na rynku ...........29
      3.3 Prognozy i perspektywy na kolejne lata............ 31

Rozdział IV
Przedmiot badań

      4.1 Geneza i profil działalności badanej firmy........... 34
      4.2 Pozycja firmy na rynku ...........37

Rozdział V
Proces obsługi klienta w przedsiębiorstwie

      5.1 Proces obsługi klienta ze względu na sprzedaż maszyn ...........41
         5.1.1. Zaopatrzenie w maszyny ...........41
         5.1.2 Proces sprzedaży maszyn ...........43
      5.2 Proces obsługi klienta ze względu na zaopatrzenie w części zamienne........... 46
         5.2.1 Zaopatrzenie w części zamienne........... 46
         5.2.2. Proces sprzedaży części zamiennych ...........48

Rozdział VI
Analiza satysfakcji klienta i kierunki zmian

      6.1 Analiza satysfakcji klienta- badanie ankietowe........... 50
         6.1.1 Sposób prowadzenia badania ...........50
         6.1.2. Opracowanie wyników........... 51
      6.2 Wnioski z analizy i kierunki zmian ...........62
         6.2.1. Wnioski ...........62
         6.2.2. Kierunki zmian ...........64

Podsumowanie perspektywa rozwoju z uwzględnieniem stanu zapotrzebowania rynku rolniczego na maszyny i części........... 66
Bibliografia ...........71



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.