Mamy 14215

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   14054
Temat pracy:  

Strategia marketingowa dla firmy X

Liczba stron:   78

Spis treści / plan pracy:

1. Wstęp

      1.1. Czym jest plan marketingowy?
      1.2. Specyfikacja urządzeń oraz aparatów produkowanych przez Izotechnik
      1.3. Opis oraz historia firmy

2. Charakterystyka rynku b2b

      2.1. Motywy, jakimi kierują się nasi klienci
      2.2. Podział rynku wzgledam branż
      2.3. Branża chemiczna
      2.4. Branża energetyczna
      2.5. Branża naftowo-gazowa

3. Audyt marketingowy

4. Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego

      4.1. Opis sytuacji
         4.1.1. Informacje o firmie oraz krótka analiza rynkowa
         4.1.2. Audyt strategii marketingowej
         4.1.3. Audyt systemów marketingowych
         4.1.4. Audyt wydajności marketingowej
         4.1.5. Audyt środowiska marketingowego
         4.1.6. Środowisko ekonomiczne
         4.1.7. Środowisko społeczne
         4.1.8. Środowisko technologiczne
         4.1.9. Środowisko konkurencyjne
         4.1.10. Audyt funkcji marketingu
      4.2. Analiza strategiczna
      4.3. Analiza SWOT/TOWS
         4.3.1. Mocne Strony (S)
         4.3.2. Słabe Strony (W)
         4.3.3. Okazje (O)
         4.3.4. Zagrożenia (T)
      4.4. Analiza rynku
         4.4.1. Przyczyny niedostępności części rynku
         4.4.2. Przyczyny nieobsługiwania części rynku
         4.4.3. Wnioski z analizy luki strategicznej

5. Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego

      5.1. Metoda SMART
      5.2. Macierz Ansoffa
         5.2.1. Analiza wartości rocznych dla poszczególnych strategii marketingowych
      5.3. Cele marketingowe
      5.4. Segmentacja rynku metodą strategiczną STP (segmentation), (targeting), (positioning) czyli segmenty, docelowego, pozycjonowanie
         5.4.1. Segmentacja rynku docelowego
         5.4.2. Analiza konkurencji
         5.4.3. Pozycjonowanie
      5.5. Marketing MIX
         5.5.1. Powiązania elementów marketingu mix:
         5.5.2. Planowany budżet Marketingu mix
         5.5.3. Narzędzia marketingowe z których fi
rma będzie korzystała:          5.5.4. Struktura narzędzi komunikacji marketingowej:

6. Wdrażanie i kontrola planu marketingowego

      6.1. Zadania zawiązane z planem marketingowym
      6.2. Analiza wyników
      6.3. Planowany udział rynku
      6.4. Przewidywane wskaźniki marketingowe
      6.5. Plan kontroli wartości
      6.6. Przewidywane zyski

Wnioski
Spis tabel
Spis rysunków



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.