Mamy 13940

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13871
Temat pracy:  

Programmatic Advertising - znaczenie, możliwości i szanse rozwoju w opinii wydawcy

Liczba stron:   62

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......... 4

Rozdział I
Ekosystem programmatic
   1. Geneza Programmatic ..........7
      1.1 Pojęcie i istota Programmatic ..........8
      1.2 Real Time Bidding ..........10
      1.3 Najważniejsze komponenty Ekosystemu Programmatic ..........12
         1.3.1 Ad Exchange ..........12
         1.3.2 Demand-Side Platform ..........14
         1.3.3 Supply-Side Platform ..........15

Rozdział II
Dominująca pozycja modelu programmatic w zakupie reklamy cyfrowej
   2. Przewaga Programmatic nad tradycyjnym modelem zakupowym reklam.......... 17
      2.1 Data Managment Platform ..........17
      2.2 Rozwiązania PMP w ramach Programmatic ..........20
         2.2.1 Procedura uruchomienia kampanii w Private Marketplace.......... 21
         2.2.2 Różnice pomiędzy Private Auctions a Preferred Deals ..........22
         2.2.3 Programmatic Guaranteed ..........25
      2.3 Czynniki kształtujące atrakcyjność programmatic wśród wydawców i reklamodawców ..........26
         2.3.1 Przewaga Programmatic nad tradycyjnym modelem zakupowym reklam (Direct) ..........26
         2.3.2 Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic.......... 30

Rozdział III
Założenia metodologiczne
   3. Metodologia badań.......... 31
      3.1 Przedmiot i cel badań.......... 31
      3.2 Problemy badawcze.......... 33
      3.3 Hipotezy ..........34
      3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze.......... 35
      3.5 Teren i organizacja badań ..........38

Rozdział IV
Analiza znaczenia, możliwości i szans rozwoju Programmatic wśród pracowników wydawcy internetowego
   4. Analiza wyników badań ..........40
      4.1 Charakterystyka próby badawczej ..........40
      4.2 Wyniki badań własnych.......... 42
      4.3 Wnioski ..........54

Zakończenie ..........55
Bibliografia.......... 57
Spis tabel ..........60
Spis rysunków.......... 61
Spis wykresów.......... 62



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.