Mamy 13940

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13811
Temat pracy:  

Analiza pozytywnych odróżnień mieszanki marketingowej sieci salonów obuwniczych Deichmann

Liczba stron:   60

Spis treści / plan pracy:
Rozdział I
Prawidłowości kształtowania strategii i mieszanki marketingowej

   1. Podstawowe pojęcia marketingu
   2. Działania marketingowe w przedsiębiorstwie
      2.1 Cele podejmowania działań marketingowych
      2.2 Działania strategiczne
      2.3 Działania instrumentalne – kształtowanie mieszanki marketingowej
   3. Koncepcja marketingowa McCarthy’ego
      3.1 Geneza i główne założenia modelu 4P
      3.2 Rozszerzenie podstawowej koncepcji 4P – determinanty
   4. Model 7P – instrumenty
      4.1 Product
      4.2 Price
      4.3 Promotion
      4.4 Place
      4.5 People
      4.6 Process
      4.7 Physical evidence

Rozdział II
Charakterystyka działalności marketingowej sieci salonów obuwniczych na polskim rynku

   1. Charakterystyka popytu
      1.1 Wielkość popytu
      1.2 Grupy nabywców
   2. Charakterystyka podaży
      2.1 Wielkość podaży
      2.2 Charakterystyka konkurencji
      2.3 Strategie marketingowe i grupy strategiczne w sektorze
   3. Specyfika i wykorzystanie instrumentów marketingu–mix na polskim rynku sieci salonów obuwniczych
      3.1 Cykl życia produktu
      3.2 Strategie marketingowe a cykl życia produktu

Rozdział III
Analiza pozytywnych różnicowań mieszanki marketingowej sieci Deichmann na polskim rynku

   1. Deichmann SE. – historia i ewolucja świadczonych usług
   2. Analiza pozycji konkurencyjnej Deichmann SE
      2.1 Identyfikacja strategii marketingowej Deichmann SE
      2.2 Czynniki zapewniające przewagę konkurencyjną na rynku salonów obuwniczych
      2.3 Analiza porównawcza najbliższego konkurenta
   3. Analiza pozytywnego odróżnienia Deichmanna w elementach marketing - mix na tle bezpośrednich konkurentów
      3.1 Zastosowanie elementów marketingu – mix w działalności grupy Deichmann SE
      3.2 Działania na rzecz usprawnienia marketingu–mix w Deichmann SE
      3.3 Krytyczna analiza wybranych elementów marketingu – mix

Zakończenie




   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.