Mamy 13940

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13758
Temat pracy:  

Kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych

Liczba stron:   66

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Istota i zakres procesu kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych

      1.1. Pojęcie i cechy wizerunku firmy
      1.2. Istota procesu kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych

Rozdział 2
Narzędzia marketingu internetowego, wykorzystywane w procesie kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych

      2.1. Definicja i pojęcie marketingu internetowego
      2.2. Rodzaje narzędzi marketingu internetowego oraz ich zastosowanie w procesie kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych

Rozdział 3
Analiza wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w procesie kształtowania wizerunku firmy na przykładzie działalności sieci sklepów dyskontowych Lidl Sp. z o.o. na terenie Polski

      3.1. Charakterystyka sieci sklepów dyskontowych Lidl Sp. z o.o. 30
      3.2. Analiza kreowania wizerunku firm w mediach społecznościowych na przykładzie działań marketingowych sieci sklepów dyskontowych Lidl Sp. z o.o.

Rozdział 4
Narzędzia marketingu internetowego i ich skuteczność w procesie kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych

      4.1. Przykłady narzędzi marketingu internetowego, mających zastosowanie w kreowaniu wizerunku sieci sklepów dyskontowych Lidl Sp. z o.o.
      4.2. Analiza wykorzystania narzędzi marketingu internetowego oraz ich skuteczność

Rozdział 5
Tematyczne badania własne oraz weryfikacja wyników i wnioski

      5.1. Metody, narzędzia badawcze, organizacja badań i charakterystyka przedmiotu badań
      5.2. Cel, przedmiot badań, problemy i hipotezy badawcze
      5.3. Przykład CSR 2.0: Akcja „Książka Lidla. Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce.”
      5.4. Wskazanie pozytywnych przykładów wykorzystania social media w zakresie budowania relacji z klientami i budowy modelu biznesowego
      5.5. Wyniki badań i wnioski

Zakończenie
Bibliografia
Spis Tabel
Spis rysunków



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.