Mamy 13940

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13753
Temat pracy:  

Zarządzanie reklamą w kontekście oddziaływania na klienta

Liczba stron:   67

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Reklama - definicja, geneza i funkcje

      1.1. Definicja i funkcje reklamy
      1.2. Geneza reklamy
      1.3. Rodzaje i cechy reklamy
      1.4. Sposób działania i mechanizmy reklamy
         1.4.1. Perswazja i manipulacja w reklamie
      1.5. Ograniczenia prawne reklamy
         1.5.1. Nieuczciwa konkurencja w zakresie reklamy
         1.5.2. Nieuczciwa konkurencja a rozpowszechnianie reklamy w Internecie

Rozdział II
Reklama i sposoby jej oddziaływania na klienta

      2.1. Nadawca, odbiorca i przedmiot reklamy
      2.2. Teoria reklamy Herberta Krugmana
      2.3. Definicja konsumenta i decyzji konsumenckich
      2.4. Prawda i kłamstwo w reklamie

Rozdział III
Ocena sposobów zarządzania reklamą w kontekście jej oddziaływania na klienta

      3.1. Przedmiot i cel badań
      3.2. Hipotezy badawcze
      3.3. Metody i techniki badawcze
      3.4. Charakterystyka grupy badawczej
      3.5. Wskaźniki i zmienne

Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych

Wnioski
Bibliografia
Akty prawne
Strony internetowe
Spis tabel
Spis rysunków
Aneks: Ankieta



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.