Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13753
Temat pracy:  

Zarządzanie reklamą w kontekście oddziaływania na klienta

Liczba stron:   67

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Reklama - definicja, geneza i funkcje

      1.1. Definicja i funkcje reklamy
      1.2. Geneza reklamy
      1.3. Rodzaje i cechy reklamy
      1.4. Sposób działania i mechanizmy reklamy
         1.4.1. Perswazja i manipulacja w reklamie
      1.5. Ograniczenia prawne reklamy
         1.5.1. Nieuczciwa konkurencja w zakresie reklamy
         1.5.2. Nieuczciwa konkurencja a rozpowszechnianie reklamy w Internecie

Rozdział II
Reklama i sposoby jej oddziaływania na klienta

      2.1. Nadawca, odbiorca i przedmiot reklamy
      2.2. Teoria reklamy Herberta Krugmana
      2.3. Definicja konsumenta i decyzji konsumenckich
      2.4. Prawda i kłamstwo w reklamie

Rozdział III
Ocena sposobów zarządzania reklamą w kontekście jej oddziaływania na klienta

      3.1. Przedmiot i cel badań
      3.2. Hipotezy badawcze
      3.3. Metody i techniki badawcze
      3.4. Charakterystyka grupy badawczej
      3.5. Wskaźniki i zmienne

Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych

Wnioski
Bibliografia
Akty prawne
Strony internetowe
Spis tabel
Spis rysunków
Aneks: Ankieta



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.