Mamy 13699

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13669
Temat pracy:  

Obsługa klienta w różnych modelach funkcjonowania przewoźników lotniczych

Liczba stron:   77

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ..........3

Rozdział I
Obsługa klienta w przedsiębiorstwie usługowym
   1. Przedsiębiorstwo usługowe – specyfika funkcjonowania.......... 5
   2. Obsługa klienta – aspekty marketingowe i logistyczne ..........7
      2.1. Elementy obsługi klienta ..........8
      2.2. Mierniki obsługi klienta ..........11
      2.3. Koszty obsługi klienta i dystrybucji ..........13
   3. Obsługa klienta - podejście procesowe.......... 16
   4. Budowanie związku z klientem.......... 18

Rozdział II
Strategie obsługi klienta w liniach lotniczych
   1. Rynek usług transportu lotniczego.......... 21
   2. Strategie relacyjne ..........24
      2.1. Alianse strategiczne ..........25
      2.2.Umowy typu code-share ..........27
   3. Strategie konkurencyjne obsługi klienta ..........30
      3.1. Strategia przywództwa kosztowego u przewoźników niskokosztowych ..........31
         3.1.1. Rozwój tanich linii lotniczych w USA.......... 33
         3.1.2. Rozwój tanich linii lotniczych w Europie ..........34
      3.2. Strategia zróżnicowania usług u przewoźników tradycyjnych.......... 36
      3.3. Strategia koncentracji usług u przewoźników czarterowych ..........40

Rozdział III
Analiza strategii obsługi klienta - przykład tradycyjnej linii lotniczej Emirates i niskokosztowej Ryanair
   1. Emirates - przewoźnik skoncentrowany na jakości usług ..........42
      1.1. Analiza SWOT Emirates ..........43
      1.2. Model „5 Sił Portera” Emirates ..........45
   2. Ryanair – przewoźnik tnący koszty.......... 48
      2.1. Analiza SWOT Ryanair ..........49
      2.2. Model „5 sił Portera” Ryanair.......... 51
   3. Segmentacja klientów Emirates i pozycjonowanie usług ..........53
      3.1. Obsługa klienta w klasie ekonomicznej ..........53
      3.2. Obsługa klienta w klasie biznes ..........54
      3.3. Obsługa klienta w klasie pierwszej ..........54
   4. Segmentacja klientów Ryanair i pozycjonowanie usług.......... 56
   5. Program lojalnościowy Emirates.......... 57
   6. Program lojalnościowy Ryanair ..........59
   7. Branding Emirates ..........59
   8. Branding Ryanair ..........62

Podsumowanie ..........63
Bibliografia ..........66



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.