Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13669
Temat pracy:  

Obsługa klienta w różnych modelach funkcjonowania przewoźników lotniczych

Liczba stron:   77

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ..........3

Rozdział I
Obsługa klienta w przedsiębiorstwie usługowym
   1. Przedsiębiorstwo usługowe – specyfika funkcjonowania.......... 5
   2. Obsługa klienta – aspekty marketingowe i logistyczne ..........7
      2.1. Elementy obsługi klienta ..........8
      2.2. Mierniki obsługi klienta ..........11
      2.3. Koszty obsługi klienta i dystrybucji ..........13
   3. Obsługa klienta - podejście procesowe.......... 16
   4. Budowanie związku z klientem.......... 18

Rozdział II
Strategie obsługi klienta w liniach lotniczych
   1. Rynek usług transportu lotniczego.......... 21
   2. Strategie relacyjne ..........24
      2.1. Alianse strategiczne ..........25
      2.2.Umowy typu code-share ..........27
   3. Strategie konkurencyjne obsługi klienta ..........30
      3.1. Strategia przywództwa kosztowego u przewoźników niskokosztowych ..........31
         3.1.1. Rozwój tanich linii lotniczych w USA.......... 33
         3.1.2. Rozwój tanich linii lotniczych w Europie ..........34
      3.2. Strategia zróżnicowania usług u przewoźników tradycyjnych.......... 36
      3.3. Strategia koncentracji usług u przewoźników czarterowych ..........40

Rozdział III
Analiza strategii obsługi klienta - przykład tradycyjnej linii lotniczej Emirates i niskokosztowej Ryanair
   1. Emirates - przewoźnik skoncentrowany na jakości usług ..........42
      1.1. Analiza SWOT Emirates ..........43
      1.2. Model „5 Sił Portera” Emirates ..........45
   2. Ryanair – przewoźnik tnący koszty.......... 48
      2.1. Analiza SWOT Ryanair ..........49
      2.2. Model „5 sił Portera” Ryanair.......... 51
   3. Segmentacja klientów Emirates i pozycjonowanie usług ..........53
      3.1. Obsługa klienta w klasie ekonomicznej ..........53
      3.2. Obsługa klienta w klasie biznes ..........54
      3.3. Obsługa klienta w klasie pierwszej ..........54
   4. Segmentacja klientów Ryanair i pozycjonowanie usług.......... 56
   5. Program lojalnościowy Emirates.......... 57
   6. Program lojalnościowy Ryanair ..........59
   7. Branding Emirates ..........59
   8. Branding Ryanair ..........62

Podsumowanie ..........63
Bibliografia ..........66



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.