Mamy 13694

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13647
Temat pracy:  

Marketing w sporcie - 'Kreowanie wizerunku firmy na przykładach wybranych przedsiębiorstw sportowych'

Liczba stron:   64

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Charakterystyka problemu badawczego
      1.1. Uzasadnienie wyboru problematyki
      1.2. Przegląd literatury przedmiotu
         1.2.1. Definicje wizerunku
            1.2.2. Cel i funkcje wizerunku firmy
         1.2.3. Wizerunek, a tożsamość firmy
         1.2.4. Rodzaje wizerunku firmy
         1.2.5. Proces kształtowania wizerunku
      1.3. Założenia teoretyczne i terminologiczne

Rozdział 2
Metodologia badań
      2.1. Cel badań
      2.2. Pytania badawcze
      2.3. Hipotezy robocze
      2.4. Metody badawcze
      2.5. Ogólne i szczegółowe założenia metodologiczne badań własnych

Rozdział 3
Charakterystyka wybranych przedsiębiorstw
      3.1. Alter Trio
         3.1.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.1.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.1.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek
      3.2. Nasze Wakacje (Snow Sun & Fun)
         3.2.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.2.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.2.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek
      3.3. Rodzinne Centrum Rozrywki „Stacja Grawitacja”
         3.3.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.3.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.3.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek
      3.4. FLYGYM
         3.4.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.4.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.4.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek
      3.5. Be Active, Ewa Chodakowska
         3.5.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.5.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.5.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek

Rozdział 4
Wykorzystane narzędzia, które wzmocniły wizerunek firmy stosowane przez wybrane przedsiębiorstwa w świetle badań własnych
      4.1. Alter Trio
      4.2. Nasze Wakacje (Snow Sun & Fun)
      4.3. Stacja Grawitacja
      4.4. FlyGym
      4.5. Ewa Chodakowska, Be Active

Podsumowanie, dyskusja i wnioski
Piśmiennictwo



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.