Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13647
Temat pracy:  

Marketing w sporcie - 'Kreowanie wizerunku firmy na przykładach wybranych przedsiębiorstw sportowych'

Liczba stron:   64

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Charakterystyka problemu badawczego
      1.1. Uzasadnienie wyboru problematyki
      1.2. Przegląd literatury przedmiotu
         1.2.1. Definicje wizerunku
            1.2.2. Cel i funkcje wizerunku firmy
         1.2.3. Wizerunek, a tożsamość firmy
         1.2.4. Rodzaje wizerunku firmy
         1.2.5. Proces kształtowania wizerunku
      1.3. Założenia teoretyczne i terminologiczne

Rozdział 2
Metodologia badań
      2.1. Cel badań
      2.2. Pytania badawcze
      2.3. Hipotezy robocze
      2.4. Metody badawcze
      2.5. Ogólne i szczegółowe założenia metodologiczne badań własnych

Rozdział 3
Charakterystyka wybranych przedsiębiorstw
      3.1. Alter Trio
         3.1.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.1.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.1.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek
      3.2. Nasze Wakacje (Snow Sun & Fun)
         3.2.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.2.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.2.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek
      3.3. Rodzinne Centrum Rozrywki „Stacja Grawitacja”
         3.3.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.3.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.3.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek
      3.4. FLYGYM
         3.4.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.4.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.4.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek
      3.5. Be Active, Ewa Chodakowska
         3.5.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
         3.5.2. Elementy tworzące tożsamość przedsiębiorstwa
         3.5.3. Charakterystyka i aktualny wizerunek

Rozdział 4
Wykorzystane narzędzia, które wzmocniły wizerunek firmy stosowane przez wybrane przedsiębiorstwa w świetle badań własnych
      4.1. Alter Trio
      4.2. Nasze Wakacje (Snow Sun & Fun)
      4.3. Stacja Grawitacja
      4.4. FlyGym
      4.5. Ewa Chodakowska, Be Active

Podsumowanie, dyskusja i wnioski
Piśmiennictwo



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.