Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13622
Temat pracy:  

Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych na przykładzie restauracji ST. PRAGA

Liczba stron:   83

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ............5

Rozdział 1
Wybrane etapy komunikacji marketingowej

      1.1 Pojęcie komunikacji i komunikacji marketingowej ............7
      1.2. Identyfikacja grupy docelowej ............11
      1.3. Instrumenty i narzędzia komunikacji marketingowej ............13
         1.3.1.Reklama ............13
         1.3.2. Promocja sprzedaży ............15
         1.3.3. Public relations ............17
         1.3.4. Marketing bezpośredni ............19
         1.3.5. Sprzedaż osobista ............21
      1.4. Efektywność oraz skuteczność komunikacji marketingowej ............22

Rozdział 2
Media społecznościowe.

      2.1.Definicja i charakterystyka mediów społecznościowych............28
      2.2. Social media jako narzędzie komunikacji marketingowej ............31
      2.3. Rodzaje portali społecznościowych............34
      2.4. Planowanie działań w obszarze social media ............40

Rozdział 3
Strategia komunikacji w serwisach społecznościowych na przykładzie restauracji ST.PRAGA .

      3.1. Charakterystyka firmy ............46
      3.2. Analiza dotychczasowych działań komunikacji marketingowej firmy ............50
      3.3. Plan strategii komunikacji marketingowej w social mediach zastosowanej w omawianym lokalu ............57

Rozdział 4
Ocena efektywności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych na przykładzie restauracji ST.PRAGA

      4.1. Metodologia badań ............60
      4.2. Analiza wyników badań ............62
      4.3. Podsumowanie badania i wnioski końcowe ............73

Zakończenie ............75
Bibliografia ............77
Spis tabel i rysunków............ 80
Spis aneksów ............ 81



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.