Mamy 13699

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13622
Temat pracy:  

Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych na przykładzie restauracji ST. PRAGA

Liczba stron:   83

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ............5

Rozdział 1
Wybrane etapy komunikacji marketingowej

      1.1 Pojęcie komunikacji i komunikacji marketingowej ............7
      1.2. Identyfikacja grupy docelowej ............11
      1.3. Instrumenty i narzędzia komunikacji marketingowej ............13
         1.3.1.Reklama ............13
         1.3.2. Promocja sprzedaży ............15
         1.3.3. Public relations ............17
         1.3.4. Marketing bezpośredni ............19
         1.3.5. Sprzedaż osobista ............21
      1.4. Efektywność oraz skuteczność komunikacji marketingowej ............22

Rozdział 2
Media społecznościowe.

      2.1.Definicja i charakterystyka mediów społecznościowych............28
      2.2. Social media jako narzędzie komunikacji marketingowej ............31
      2.3. Rodzaje portali społecznościowych............34
      2.4. Planowanie działań w obszarze social media ............40

Rozdział 3
Strategia komunikacji w serwisach społecznościowych na przykładzie restauracji ST.PRAGA .

      3.1. Charakterystyka firmy ............46
      3.2. Analiza dotychczasowych działań komunikacji marketingowej firmy ............50
      3.3. Plan strategii komunikacji marketingowej w social mediach zastosowanej w omawianym lokalu ............57

Rozdział 4
Ocena efektywności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych na przykładzie restauracji ST.PRAGA

      4.1. Metodologia badań ............60
      4.2. Analiza wyników badań ............62
      4.3. Podsumowanie badania i wnioski końcowe ............73

Zakończenie ............75
Bibliografia ............77
Spis tabel i rysunków............ 80
Spis aneksów ............ 81



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.