Mamy 13699

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13560
Temat pracy:  

Strategia marketingowa firmy handlowej na przykładzie XYZ

Liczba stron:   69

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ..........2

Rozdział I
Istota strategii marketingowej

   1. Pojęcie strategii marketingowej.......... 3
   2. Procedura formułowania strategii marketingowej.......... 6
      2.1. Analiza otoczenia i potencjału przedsiębiorstwa.......... 6
      2.2. Identyfikacja celów strategicznych.......... 9
      2.3. Segmentacja rynku ..........10
      2.4. Sformułowanie Marketingu Mix.......... 12
         2.4.1. Produkt.......... 12
         2.4.2. Cena.......... 16
         2.4.3. Dystrybucja ..........18
         2.4.4. Promocja ..........22
         2.4.5. Personel ..........25
      2.5. Podział i uruchomienie środków.......... 27
   3. Charakterystyka wybranych typów strategii marketingowych.......... 28
      3.1 Strategie rozwoju przedsiębiorstw.......... 31
         3.1.1 Strategie normatywne.......... 31
         3.1.2 Strategie oparte na relacjach zachodzących między rynkiem a produktem ..........33
      3.2 Strategie oparte na segmentacji rynku ..........37
      3.3 Strategie konkurencyjne.......... 40

Rozdział II
Analiza funkcjonowania firmy XYZ Sp. z o.o.

   1. Rys historyczny..........46
   2. Struktura organizacyjna.......... 49
   3. Analiza zasobów ..........53
      3.1 Zasoby rzeczowe.......... 53
      3.2 Zasoby finansowe.......... 59
      3.3 Zasoby ludzkie ..........60
      3.4 Analiza dostawców produktów oferowanych przez firmę. Analiza zakupów dokonywanych w firmie.......... 63
      3.5 Asortyment firmy oraz rodzaje oferowanych usług ..........65

Rozdział III
Próba sformułowania strategii marketingowej dla XYZ

   1. Analiza SWOT ..........67
   2. Cele strategiczne.......... 68
   3. Segmentacja rynku ..........69
   4. Określenie kompozycji marketingu mix (5P) ..........70
      4.1 Substrategia produktu ..........70
      4.2 Polityka cenowa ..........71
      4.3. Substrategia dystrybucji.......... 72
      4.4 Substrategia promocji.......... 72
      4.5 Personel ..........73

Zakończenie ..........75
Bibliografia ..........76
Spis rysunków.......... 79
Spis tabel ..........79



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.