Mamy 13699

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13455
Temat pracy:  

Zarządzanie strategią marketingową przedsiębiorstwa na przykładzie Education FirstPolska

Liczba stron:   98

Spis treści / plan pracy:

Rozdział 1
Uzasadnienie podjęcia tematu

      1.1. Cele i hipotezy badawcze...........10
      1.3.Metodyka badań...........11
         1.3.1.Dobór obiektu do badań...........11
         1.3.2.Metoda badań...........11
         1.3.3.Metoda prezentacji wyników...........11
      1.4. Zakres pracy...........11

Rozdział 2
      2.1 Strategia marketingowa w przedsiębiorstwie

      2.2.Definicja i rodzaje strategii marketingowych...........13
      2.3. Kanały dystrybucji usług...........28
         2.3.1. Pojęcie kanału marketingowego oraz dystrybucji...........28
         2.3.2. Wprowadzenie do procesu nabywania usług...........29
         2.3.3.Etapy procesu nabywania usług...........29
      2.4. Etapy opracowywania strategii marketingowej...........31
         2.4.1 Analizaportfelowa...........31
         2.4.2. Wybór ogólnejstrategii...........33
         2.4.3.Ocena możliwości wzrostu...........34
         2.4.4. Strategie konkurencji...........35
      2.5.Przegląd dotychczasowych wynikówbadań...........36

Rozdział 3
Charakterystyka obiektu badawczego

      3.1. Historia rozwoju przedsiębiorstwa Education First...........41
      3.2. Charakterystyka organizacji...........48
      3.3. Charakterystyka usług oraz grupy docelowej...........45
      3.4. Charakterystyka działalności marketingowej przedsiębiorstwa...........53
      3.5.Charakterystyka konkurencji...........55
      3.6. Analiza SWOT przedsiębiorstwa oraz kampanii marketingowych...........62

Rozdział 4
Analiza wyników badań.

      4.1. Charakterystyka próby badawczej...........66
      4.2. Analiza badań...........67
      4.3. Rekomendacje i propozycje zmian...........82

Podsumowanie i wnioski...........84
Bibliografia...........86
Spis rysunków...........89
Spis tabel...........91
Załączniki...........92



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.