Mamy 13441

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13408
Temat pracy:  

Kandydaci na urząd Prezydenta RP w wyborach w 2015 roku. Autoprezentacja kandydatów na oficjalnych stronach internetowych i profilach w mediach społecznościowych a wizerunki w tygodnikach opinii

Liczba stron:   69

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ...........8

Rozdział 1
Marketing polityczny w ujęciu teoretycznym
      1.1 Kampanie polityczne w mediach ...........15
      1.2 Public relations w teorii czyli o kształtowaniu wizerunku ...........20

Rozdział 2
Autoprezentacja kandydatów na urząd prezydenta na przykładzie kampanii wyborczej z 2015 roku
      2.1 Prezentacja kandydatów i ich programów wyborczych ...........25
   1. Andrzej Duda ...........25
   2. Program wyborczy Andrzeja Dudy ...........26
   3. Bronisław Komorowski ...........27
   4. Program wyborczy Bronisława Komorowskiego........... 28
      5. Janusz Korwin-Mikke........... 29
   6. Program wyborczy Janusza Korwin-Mikkego ...........30
   7. Paweł Kukiz........... 31
   8. Program wyborczy Pawła Kukiza ...........32
   9. Magdalena Ogórek........... 33
   10. Program wyborczy Magdaleny Ogórek........... 33
      2.2 Kampania wyborcza na portalu społecznościowym Facebook........... 35
   1. Andrzej Duda ...........35
   2. Bronisław Komorowski........... 37
   3. Janusz Korwin-Mikke........... 39
   4. Paweł Kukiz ...........40
   5. Magdalena Ogórek........... 41
   2.3 Spoty wyborcze kandydatów ...........42
   1. Andrzej Duda........... 43
   2. Bronisław Komorowski........... 44
   3. Janusz Korwin-Mikke ...........45
   4. Paweł Kukiz ...........46
   5. Magdalena Ogórek........... 46

Rozdział 3
Kandydaci oczami prasy
      3.1 Ocena kandydatów przez dziennikarzy tygodnika „Newsweek”........... 48
      3.2 Analiza artykułów tygodników „Polityka” i „Wprost” ...........52
      3.3 Kandydaci w oczach dziennikarzy tygodnika „Do Rzeczy”........... 58

Podsumowanie ...........62
Bibliografia ...........66



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.