Mamy 13483

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13337
Temat pracy:  

Systemy informatyczne wspierające logistyczną obsługę klienta

Liczba stron:   38

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........3

Rozdział 1
Miejsce systemów informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
      1.1. Pojęcie logistycznego systemu informacyjnego..........4
      1.2. Charakterystyka wybranych systemów logistycznych.......... 6
         1.2.1. System Crm ..........7
         1.2.2. System klasy Wms.......... 8
         1.2.3. System Scm.......... 9
         1.2.4. System Edi ..........9
      1.3. Korzyści płynące z zastosowania systemów logistycznych ..........10

Rozdział 2
Wybrane zagadnienia logistycznej obsługi klienta
      2.1. Definicja logistycznej obsługi klienta.......... 13
      2.2. Standardy logistycznej obsługi klienta ..........14
      2.3. Elementy obsługi klienta.......... 15
         2.3.1. Elementy przedtransakcyjne.......... 16
         2.3.2. Elementy transakcji.......... 17
         2.3.3. Elementy po transakcji ..........18
      2.4. Obsługa klienta a utrzymanie klienta ..........19
      2.5. Budowa strategii obsługi klienta.......... 20
         2.5.1. Reakcja klienta na brak produktu.......... 20
         2.5.2. Kompromis między kosztami a przychodami ..........21
         2.5.3. Analiza abc ..........21
         2.5.4. Audyty obsługi klienta.......... 22
      2.6. Priorytety w obsłudze klientów ..........23

Rozdział 3
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie wybranych firm
         3.1.1. Grupa j.w. Construction.......... 25
         3.1.2. Firma Tradis sp. Z.o.o ..........26
         3.1.3. Grupa Raben ..........28
         3.1.4. Przedsiębiorstwo Esa.......... 30
      3.2. Porównanie logistycznej obsługi klienta w wybranych przedsiębiorstwach.......... 32

Zakończenie ..........35
Bibliografia ..........36
Spis rysunków.......... 38
Spis tabel ..........38



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.