Mamy 13997

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13317
Temat pracy:  

Wybrane formy reklamy produktu turystycznego (na wybranym przykładzie)

Liczba stron:   55

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Charakterystyka reklamy oraz jej założenia

      1.1 Definicja reklamy
      1.2 Formy reklamy
         1.2.1 Reklama prasowa
         1.2.2 E – reklama
         1.2.3 Reklama telewizyjna
         1.2.4 Pozostałe formy reklamy
      1.3 Znaczenie reklamy w XXI w. – wpływ, zasięg oraz założenia
         1.3.1 Założenia i zasięg
         1.3.2 Korzyści i zagrożenia wynikające z reklamy
         1.3.3 Funkcje reklamy

Rozdział 2
Produkt turystyczny – charakterystyka i założenia

      2.1 Pojęcie produktu turystycznego oraz jego klasyfikacja
      2.2 Aspekty polityczne produktu turystycznego
         2.2.1 Produkt turystyczny w aspekcie terytorialnym
         2.2.2 Produkt turystyczny z punktu przedsiębiorstwa
      2.3 Rozwój reklamy i jej wpływ na produkt turystyczny i konsumenta
         2.3.1 Tempo rozwoju reklamy
         2.3.2 Wpływ reklamy produktu turystycznego na konsumenta

Rozdział 3
„Mazowsze Chopina” jako produkt turystyczny

      3.1 Charakterystyka obszaru i tło produktu
         3.1.1 Postać Fryderyka Chopina przy tworzeniu produktu
         3.1.2 Diagnoza obszaru Mazowsza
         3.1.3 Diagnoza obszaru Warszawy
      3.2 Walory i atrakcje związane bezpośrednio z Fryderykiem Chopinem.
         3.2.1 Walory antropogeniczne
         3.2.2 Konkursy i wydarzenia
         3.2.3 Pozostałe walory uzupełniające atrakcyjność Mazowsza
      3.3 Forma promocji i charakterystyka reklamy produktu„ Mazowsze Chopina”
         3.3.1 Koncepcja produktu turystycznego „Mazowsze Chopina”
         3.3.2 Charakterystyka grup docelowych
         3.3.3 Opis elementów produktu
         3.3.4 Podsumowanie elementów promocji i reklamy

Podsumowanie
Spis tabel, rysunków, wykresów
Bibliografia



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.