Mamy 13699

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13317
Temat pracy:  

Wybrane formy reklamy produktu turystycznego (na wybranym przykładzie)

Liczba stron:   55

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział 1
Charakterystyka reklamy oraz jej założenia

      1.1 Definicja reklamy
      1.2 Formy reklamy
         1.2.1 Reklama prasowa
         1.2.2 E – reklama
         1.2.3 Reklama telewizyjna
         1.2.4 Pozostałe formy reklamy
      1.3 Znaczenie reklamy w XXI w. – wpływ, zasięg oraz założenia
         1.3.1 Założenia i zasięg
         1.3.2 Korzyści i zagrożenia wynikające z reklamy
         1.3.3 Funkcje reklamy

Rozdział 2
Produkt turystyczny – charakterystyka i założenia

      2.1 Pojęcie produktu turystycznego oraz jego klasyfikacja
      2.2 Aspekty polityczne produktu turystycznego
         2.2.1 Produkt turystyczny w aspekcie terytorialnym
         2.2.2 Produkt turystyczny z punktu przedsiębiorstwa
      2.3 Rozwój reklamy i jej wpływ na produkt turystyczny i konsumenta
         2.3.1 Tempo rozwoju reklamy
         2.3.2 Wpływ reklamy produktu turystycznego na konsumenta

Rozdział 3
„Mazowsze Chopina” jako produkt turystyczny

      3.1 Charakterystyka obszaru i tło produktu
         3.1.1 Postać Fryderyka Chopina przy tworzeniu produktu
         3.1.2 Diagnoza obszaru Mazowsza
         3.1.3 Diagnoza obszaru Warszawy
      3.2 Walory i atrakcje związane bezpośrednio z Fryderykiem Chopinem.
         3.2.1 Walory antropogeniczne
         3.2.2 Konkursy i wydarzenia
         3.2.3 Pozostałe walory uzupełniające atrakcyjność Mazowsza
      3.3 Forma promocji i charakterystyka reklamy produktu„ Mazowsze Chopina”
         3.3.1 Koncepcja produktu turystycznego „Mazowsze Chopina”
         3.3.2 Charakterystyka grup docelowych
         3.3.3 Opis elementów produktu
         3.3.4 Podsumowanie elementów promocji i reklamy

Podsumowanie
Spis tabel, rysunków, wykresów
Bibliografia



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.