Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13277
Temat pracy:  

Psychologiczne i etyczne uwarunkowania reklamy

Liczba stron:   124

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........4

Rozdział 1
Historia reklamy - tradycyjne i współczesne formy reklamy w Polsce i na Świecie

      1.1. Trzy ery reklamy od starożytności do współczesności – Świat..........10
      1.2. Od wieku XVIII do współczesności – ewolucja polskiej reklamy..........21

Rozdział 2
Etyka i prawo wobec reklamy

      2.1. Pojęcie reklamy..........28
      2.2. Unormowania prawne – zasady ogólne i szczegółowe działań reklamowych..........30
      2.3. Etyka działalności reklamowej..........36
         2.3.1. Wizerunek człowieka..........40
         2.3.2. Odpowiedzialna reklama a dzieci..........48

Rozdział 3
Rola emocji w reklamie a procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów

      3.1. Czym są emocje? Czy emocje potrzebują myślenia?..........54
      3.2. Znaczenie emocji pozytywnych i negatywnych..........57
      3.3. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów..........61

Rozdział 4
Reklama jako narzędzie wywoływania emocji - mechanizmy prowokacji

      4.1. Siła oddziaływania shockvertisingu..........70
      4.2. Psychologia reklamy a seks – wykorzystanie erotyki w manipulacji konsumentem..........75

Rozdział 5
Psychologia percepcji – jak zrozumieć tajemniczy język reklamy

      5.1. Tekst i dźwięk a ukryta perswazja..........86
         5.1.1. Brzmienie słów i sloganów reklamowych..........88
         5.1.2. Dźwięk w reklamie..........92
      5.2. Obraz jako ukryty przekaz..........94
         5.2.1. Symbole w psychologii reklamy..........95
         5.2.2. Kolor w reklamie. Reklama w kolorze. Termiczne, przestrzenne i symboliczne oddziaływanie barw..........98
      5.3. Magia liczb – statystyka w przekonaniu odbiorcy..........104

Rozdział 6
Psychologia reklamy a manipulacja na przykładzie wybranej kampanii społecznej w Polsce

Podsumowanie i wnioski..........115
Bibliografia..........118
Aneks..........122
Streszczenie..........124



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.






Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.