Mamy 13940

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   13277
Temat pracy:  

Psychologiczne i etyczne uwarunkowania reklamy

Liczba stron:   124

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........4

Rozdział 1
Historia reklamy - tradycyjne i współczesne formy reklamy w Polsce i na Świecie

      1.1. Trzy ery reklamy od starożytności do współczesności – Świat..........10
      1.2. Od wieku XVIII do współczesności – ewolucja polskiej reklamy..........21

Rozdział 2
Etyka i prawo wobec reklamy

      2.1. Pojęcie reklamy..........28
      2.2. Unormowania prawne – zasady ogólne i szczegółowe działań reklamowych..........30
      2.3. Etyka działalności reklamowej..........36
         2.3.1. Wizerunek człowieka..........40
         2.3.2. Odpowiedzialna reklama a dzieci..........48

Rozdział 3
Rola emocji w reklamie a procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów

      3.1. Czym są emocje? Czy emocje potrzebują myślenia?..........54
      3.2. Znaczenie emocji pozytywnych i negatywnych..........57
      3.3. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów..........61

Rozdział 4
Reklama jako narzędzie wywoływania emocji - mechanizmy prowokacji

      4.1. Siła oddziaływania shockvertisingu..........70
      4.2. Psychologia reklamy a seks – wykorzystanie erotyki w manipulacji konsumentem..........75

Rozdział 5
Psychologia percepcji – jak zrozumieć tajemniczy język reklamy

      5.1. Tekst i dźwięk a ukryta perswazja..........86
         5.1.1. Brzmienie słów i sloganów reklamowych..........88
         5.1.2. Dźwięk w reklamie..........92
      5.2. Obraz jako ukryty przekaz..........94
         5.2.1. Symbole w psychologii reklamy..........95
         5.2.2. Kolor w reklamie. Reklama w kolorze. Termiczne, przestrzenne i symboliczne oddziaływanie barw..........98
      5.3. Magia liczb – statystyka w przekonaniu odbiorcy..........104

Rozdział 6
Psychologia reklamy a manipulacja na przykładzie wybranej kampanii społecznej w Polsce

Podsumowanie i wnioski..........115
Bibliografia..........118
Aneks..........122
Streszczenie..........124



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.