Mamy 12825

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   127
Temat pracy:  

Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie na przykładzie firmy Nokia Poland Sp. z o.o.

Liczba stron:   103

Spis treści / plan pracy:
Wstęp  ..........4

Rozdział I 
Rola public relations w kształtowaniu wizerunku firmy..........6

      1.1. Rola promocji w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem 
      1.2. Kształtowanie wizerunku a public relations 
      1.3. Co to jest public relations 
      1.4. Narodziny i ewolucja public relations 
      1.5. Marketingowe narzędzia public relations 
         1.5.1. Wydawnictwa zakładowe 
         1.5.2. Imprezy firmowe 
         1.5.3. Lobbing 
         1.5.4. Media relations 
         1.5.5. Sponsoring 

Rozdział II 
Działania public relations w internecie..........37

      2.1. Co to jest Internet? 
      2.2. Początki i rozwój Internetu 
      2.3. Profil statystyczny użytkowników Internetu 
         2.3.1. Struktura społeczno - ekonomiczna 
         2.3.2. Struktura demograficzna 
         2.3.4. Struktura psychograficzna 
      2.4. Wykorzystanie Internetu w procesie marketingowym 
      2.5. Komunikacja z otoczeniem firmy poprzez Internet 
         2.5.1. Komunikacja z klientami i informacja wewnętrzna 
         2.5.2. Komunikacja z mediami w Internecie 
         2.3.4. Sponsoring w Internecie 
         2.3.5. Techniki umożliwiające interakcję społeczną 

Rozdział III 
Kreowanie wizerunku firmy Nokia w internecie..........71
      3.1. Charakterystyka firmy Nokia i zakres jej działalności 
         3.1.1. Historia firmy Nokia 
         3.1.2. Firma Nokia dziś 
      3.2. Strony WWW firmy Nokia. 
         3.2.1. www.nokia.com.pl 
         3.2.2. www.club.nokia.com.pl 
         3.2.3. www.partner.nokia.com.pl 
         3.2.4. www.forum.nokia.com 
      3.3. Narzędzia e - public relations wykorzystywane przez firmę Nokia 
         3.3.1. Media relations firmy Nokia w Internecie 
         3.3.2. Działania sponsoringowe firmy Nokia 
         3.3.3. Biuletyn Informacyjny "Nokia Styl 
      3.4. Badanie stopnia interaktywności stron WWW firmy Nokia 
         3.4.1. Zdefiniowanie pojęcia interaktywności 
         3.4.2. Określenie stopnia interaktywności w badanych witrynach 
      3.5. Badanie procesu personalizacji stron WWW firmy Nokia 
         3.5.1. Definicja personalizacji i narzędzia jej realizacji 
         3.5.2. Wykorzystanie narzędzi personalizacji na stronach WWW firmy Nokia 

Zakończenie..........103
Bibliografia
Spis tabel, wykresów i rysunków.


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.