Mamy 12735

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12662
Temat pracy:  

Współpraca sektora prywatnego z organizacjami pozarządowymi jako źródło obustronnych korzyści wizerunkowych

Liczba stron:   82

Spis treści / plan pracy:

Abstrakt .........2
Abstract .........2
Wstęp .........5

Rozdział 1
Współpraca sektora prywatnego z organizacjami pozarządowymi

      1.1. Definicja współpracy .........7
      1.2. Formy współpracy między sektorem prywatnym a organizacjami pozarządowymi .........10
      1.3. Przyczyny podejmowania współpracy oraz korzyści z niej wynikające .........14
      1.4. Wartość współdzielona jako nowy sposób współpracy sektora prywatnego ze społeczeństwem.........22

Rozdział 2
Wizerunek przedsiębiorstwa oraz organizacji pozarządowej

      2.1. Definicja wizerunku .........26
      2.2. Adresaci wizerunku .........28
         2.2.1. Wewnętrzni adresaci wizerunku.........29
         2.2.2. Zewnętrzni adresaci wizerunku.........30
      2.3. Czynniki warunkujące wizerunek.........35
      2.4. Narzędzia kształtowania wizerunku .........39

Rozdział 3
Ocena współpracy sektora prywatnego z organizacjami pozarządowymi, jako źródła obustronnych korzyści wizerunkowych na podstawie akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” prowadzonej przez Fundację Polsat oraz firmę Procter & Gamble

      3.1. Metodologia badań empirycznych .........42
      3.2. Analiza wyników badań empirycznych .........46
         3.2.1. Charakterystyka badanej grupy.........46
         3.2.2. Znajomość akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” oraz prowadzących ją podmiotów .........49
         3.2.3. Źródło wiedzy o zaistniałej współpracy.........51
         3.2.4. Ocena wartości oraz stopnia w jakim są niesione przez prowadzoną akcję .........52
         3.2.5. Wpływ wartości na sprzedawane produkty.........56
         3.2.6. Wpływ współpracy z organizacją pozarządową na wizerunek firmy oraz jej postrzeganie przez respondentów .........59
         3.2.7. Wpływ współpracy z organizacją pozarządową na zaufanie społeczeństwa do firmy .........61
         3.2.8. Wpływ współpracy z firmą na wizerunek organizacji pozarządowej oraz jej postrzeganie przez respondentów.........62
         3.2.9. Wpływ współpracy z firmą na zaufanie społeczeństwa do organizacji pozarządowej .........64

Zakończenie .........66
Bibliografia.........69
Spis Wykresów .........73
Spis Tabel.........75
Załącznik nr 1
Ankieta.........76



   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.