Mamy 13997

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12612
Temat pracy:  

Reklama internetowa jako forma działań promocyjnych(na przykładzie firmy kosmetycznej XYZ)

Liczba stron:   66

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział 1
Teoretyczne aspekty marketingu internetowego
      1.1 Istota i charakterystyczne cechy marketingu internetowego........... 5
      1.2 Rodzaje marketingu internetowego........... 7
         1.2.1 Reklama w wyszukiwarkach i optymalizacja dla wyszukiwarek (SEM i SEO)........... 7
         1.2.2 Banery i reklama graficzna (display)........... 11
         1.2.3 Marketing w mediach społecznościowych (SMM)........... 12
         1.2.4 E-mail marketing ...........15
         1.2.5 Marketing partnerski, marketing semantyczny i remarketing ...........16
         1.2.6 UI/UX witryny internetowej jako czynniki wspomagające zwiększenie współczynnika konwersji i skuteczność strony ...........18
      1.3 Ochrona prywatności oraz kwestie etyczne przy wykorzystaniu marketingu internetowego........... 19
      1.4 Tendencje w rozwoju marketingu internetowego........... 20

Rozdział 2
Analiza skuteczności reklamy internetowej firmy Maybelline New York na podstawie obserwacji i ankietowania
      2.1 Historia i przedmiot działalności firmy Maybelline New York ...........22
      2.2 Marketing internetowy firmy Maybelline New York............24
      2.3 Metodologia badań własnych........... 33
      2.4 Wyniki badań własnych ...........37

Rozdział 3
Interpretacja wyników badań
      3.1 Zestawienie wyników badania z postawionymi hipotezami...........48
      3.2 Propozycja dalszych badań...........54
      3.3 Rekomendacje dotyczące udoskonalenia i zwiększenia poziomu skuteczności działań promocyjnych firmy Maybelline New York w internecie........... 56

Podsumowanie...........60
Spis tabel ...........62
Spis rysunków........... 62
Bibliografia........... 64


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.