Mamy 13300

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12612
Temat pracy:  

Reklama internetowa jako forma działań promocyjnych(na przykładzie firmy kosmetycznej XYZ)

Liczba stron:   66

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział 1
Teoretyczne aspekty marketingu internetowego
      1.1 Istota i charakterystyczne cechy marketingu internetowego........... 5
      1.2 Rodzaje marketingu internetowego........... 7
         1.2.1 Reklama w wyszukiwarkach i optymalizacja dla wyszukiwarek (SEM i SEO)........... 7
         1.2.2 Banery i reklama graficzna (display)........... 11
         1.2.3 Marketing w mediach społecznościowych (SMM)........... 12
         1.2.4 E-mail marketing ...........15
         1.2.5 Marketing partnerski, marketing semantyczny i remarketing ...........16
         1.2.6 UI/UX witryny internetowej jako czynniki wspomagające zwiększenie współczynnika konwersji i skuteczność strony ...........18
      1.3 Ochrona prywatności oraz kwestie etyczne przy wykorzystaniu marketingu internetowego........... 19
      1.4 Tendencje w rozwoju marketingu internetowego........... 20

Rozdział 2
Analiza skuteczności reklamy internetowej firmy Maybelline New York na podstawie obserwacji i ankietowania
      2.1 Historia i przedmiot działalności firmy Maybelline New York ...........22
      2.2 Marketing internetowy firmy Maybelline New York............24
      2.3 Metodologia badań własnych........... 33
      2.4 Wyniki badań własnych ...........37

Rozdział 3
Interpretacja wyników badań
      3.1 Zestawienie wyników badania z postawionymi hipotezami...........48
      3.2 Propozycja dalszych badań...........54
      3.3 Rekomendacje dotyczące udoskonalenia i zwiększenia poziomu skuteczności działań promocyjnych firmy Maybelline New York w internecie........... 56

Podsumowanie...........60
Spis tabel ...........62
Spis rysunków........... 62
Bibliografia........... 64


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.