Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12550
Temat pracy:  

Rekrutacja pracowników z użyciem metody headhuntingu w mediach społecznościowych

Liczba stron:   94

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........5

Rozdział 1
Ogólna charakterystyka zasobów ludzkich i zarządzania nimi
      1.1 Koncepcje zasobów ludzkich i zarządzania nimi...........8
      1.2 Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi...........16
      1.3 Współczesne wyzwania w obszarze zarządzania zasobami...........19

Rozdział 2
Rekrutacja i selekcja pracowników w ZZL
      2.1 Pojęcie rekrutacji ...........25
         2.1.1. Rekrutacja zewnętrzna........... 26
         2.1.2. Rekrutacja wewnętrzna........... 26
      2.2. Metody poszukiwania pracowników........... 28
         2.2.1. Urzędy Pracy ...........28
         2.2.2. Dni otwarte w firmach oraz targi pracy ...........29
         2.2.3. Internet........... 29
         2.2.4. Uczelnie........... 29
         2.2.5. Agencje doradztwa personalnego........... 30
         2.2.6. Kandydaci z polecenia i kandydaci „z ulicy”........... 30
         2.2.7. Headhunting ...........30
         2.2.8. Ogłoszenia w mediach i prasie........... 31
      2.3. Selekcja pracowników........... 31

Rozdział 3
Headhunting jako metoda rekrutacji
      3.1 Geneza headhuntingu jako metody rekrutacji ...........38
      3.2 Specjalizacje firm headhunterskich........... 41
      3.3 Charakterystyka pracy headhuntera........... 43
      3.4 Analiza metodyki pracy firm headhuntingowych ...........47
      3.5 Headhunting a moralność........... 52
      3.6 Headhunting w Polsce........... 53

Rozdział 4
Działalność headhunterska w social media na podstawie badań własnych
      4.1. Metodologia badań własnych........... 57
         4.1.1. Cel i przedmiot badań ...........58
         4.1.2. Problemy badawcze ...........58
         4.1.3. Hipotezy badawcze ...........60
         4.1.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze........... 61
         4.1.5. Charakterystyka badanej populacji ...........64
      4.2 Headhunting w polskojęzycznych social media – analiza źródłowa........... 65
      4.3 Headhunting w social media – analiza wskazań respondentów ...........76
      4.4 Podsumowanie i wnioski z badań ...........87

Zakończenie ...........89
Bibliografia........... 91
Spis tabel ...........93
Spis rysunków ...........93
Spis załączników Załącznik. 1. Ankieta ...........93
Załącznik ...........94


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.






Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.