Mamy 13149

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12418
Temat pracy:  

Zarzadzanie i marketing dzialalności firmy kosmetycznej

Liczba stron:   66

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........2

Rozdział I
Zarzadzanie w teorii
      1.1 Pojęcie zarządzania ...........4
      1.2. Ogólna charakterystyka zarządzania ...........5
      1.3 Istota zarządzania strategicznego ...........6
      1.4 Ewolucja zarządzenia strategicznego........... 13

Rozdział II
      2.1. Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie
      2.2. Istota, znaczenia i podstawowe etapy procesu zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie
      2.3.Podstawowe funkcje i zadania zarządzania marketingiem ...........26
      2.4. Koncepcje zarządzania marketingiem........... 34
      2.5. Informacyjne wsparcie procesu zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie............38

Rozdział III
Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa „Beauty you”
      3.1 Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa „Beauty you” ...........39
         3.1.2 Analiza wielkości sprzedaży produktów przedsiębiorstwa ...........42
         3.1.3 Analiza asortymentu towarowego przedsiębiorstwa według metody Bostonskiej grupy konsultingowej (czyli według metody bkg)........... 44
      3.2 Analiza misji i strategii marketingowej przedsiębiorstwa........... 48
      3.3 Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Ocena konkurencyjności przedsiębiorstwa i jego produktów........... 49
      3.4 Analiza bazy klientów firmy (bazy konsumentów). Analiza SWOT ...........51

Rozdział IV
Program działań w celu poprawy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie
      4.1 Doskonalenie mechanizmu analizy i planowania działalności marketingowej przedsiębiorstwa przy pomocy CRM ...........54
      4.2 Doskonalenie organizacji zarządzania działalności marketingowej przedsiębiorstwami w oparciu o informatyczne systemy wspomagania........... 56
      4.3 Doskonalenie strategii marketingowej przedsiębiorstwa z uwzględnieniem informatycznego systemu monitorowania........... 58
      4.4 Rozwój controlling marketingowego w przedsiębiorstwie........... 60

Wnioski ...........63
Zakończenie........... 66
Bibliografia........... 66


   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.