Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12404
Temat pracy:  

Wykorzystanie mediów społecznościowych w branży FMCG

Liczba stron:   52

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Serwisy społecznościowe i ich wykorzystanie przez firmy
      1.1. Definicja mediów społecznościowych............. 6
      1.2. Geneza pojawienia się mediów społecznościowych .............7
      1.3. Przykłady serwisów społecznościowych i ich możliwości marketingowe............. 9
      1.4 Marketingowe narzędzia dla firm w serwisach społecznościowych .............10
         1.4.1. Facebook .............12
         1.4.2. YouTube .............13
         1.4.3. Instagram............. 14
         1.4.4. Twitter .............15
      1.5. Sukces marketingu społecznościowego .............16

Rozdział II
Strategia marketingowa marki
      2.1 Strategia budowania silnej marki............. 19
         2.1.1 Definicja marki .............19
         2.1.2. Wizerunek marki .............20
         2.1.3. Atrybuty silnej marki............. 21
      2.2. Narzędzia BTL wykorzystywane przez branżę FMCG w komunikacji z klientem............. 22
         2.2.1. Merchandising .............22
         2.2.2. Materiały POS .............23
         2.2.3. Gazetki reklamowe .............25
         2.2.4. Degustacje .............25
      2.3. Narzędzia ATL wykorzystywane przez branżę FMCG w komunikacji z klientem .............26
         2.3.1. Telewizja............. 27
         2.3.2 Prasa .............29
         2.3.3. Radio .............29
      2.4 Współczesne metody komunikacji firm z branży FMCG............. 30
         2.4.1. Sposoby komunikacji w erze rozwoju technologii informacyjnych............. 32
      2.5. Komunikacyjne działania marketingowe branży FMCG............. 35
         2.5.1. Interaktywne kampanie .............35
         2.5.2. Kontakt z bloggerami .............36
         2.5.3 Ambasador marki .............37
         2.5.4 Kampanie reklamowe w social media............. 38

Rozdział III
Wykorzystanie serwisu społecznościowego do celów marketingowych na wybranych przykładach .............39

Zakończenie.............50
Bibliografia .............51
Wykaz książek............. 51
Artykuły naukowe............. 53
Strony www............. 54
Spis tabel .............55
Spis ilustracji............. 56

   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.