Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12281
Temat pracy:  

Wizerunek medialny wybranych klubów sportowych i sportowców

Liczba stron:   85

Spis treści / plan pracy:

Wstęp....... 5

Rozdział I
Media a sport.

      1.1. Sport w mediach ...........7
      1.2. Zarys historyczny dziennikarstwa sportowego w Polsce........... 11
         1.2.1. Prasa........... 11
            1.2.1.1. Okres przedwojenny ...........11
            1.2.1.2. Prasa sportowa w Polsce po II wojnie światowej ...........13
         1.2.2. Radio ...........11
            1.2.2.1. Początki radia sportowego na świecie ...........15
            1.2.2.2. Sport w polskim radio ...........15
            1.2.2.3. Radio po II wojnie światowej........... 17
         1.2.3. Telewizja ...........18
            1.2.3.1. Eksperymenty i próby na świecie........... 18
            1.2.3.2. Telewizja w Polsce – początki ...........19
            1.2.3.3. Telewizja publiczna a komercyjna........... 20
      1.3. Dwie marki – jeden mistrz........... 21
         1.3.1. Uprzywilejowana pozycja świata sportu wobec jego partnerów biznesowych ...........22
         1.3.2. Budowanie profesjonalizmu ...........24

Rozdział II
Kreowanie marki sportowej
      2.1. Wizerunek marki...........28
      2.2. Wartość marki........... 32
      2.3. Lojalność wobec marki ...........36
      2.4. Świadomość marki...........40
      2.5. Kreowanie marki sportowej ...........42

Rozdział III
Strukturyzowanie produktu sportowego
      3.1. Gracz, zespół, widowisko, firma ...........45
      3.2. Profil kompetencji gracza (zespołu sportowego) a jego wartość rynkowa........... 50
      3.3. Ocena wartości zawodnika sportowego i jej znaczenie ...........54
      3.4. Kompetencje sportowe (Kontrakt Zawodowy)........... 58

Rozdział IV
Wizerunek medialny najsłynniejszych sportowców i klubów sportowych
      4.1. Kluby sportowe........... 64
         4.1.1. F.C. Barcelona........... 64
         4.1.2. Real Madryt ...........67
         4.1.3. Manchester United ...........68
         4.1.4. Lech Poznań ...........70
      4.2. Sportowcy ...........72
         4.2.1. Lionel Messi........... 72
         4.2.2. David Beckham ...........73
         4.2.3. Rober Lewandowski, Marcin Gortat, Rober Kubica........... 75

Zakończenie ...........78
Bibliografia........... 79


   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.