Mamy 12825

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12250
Temat pracy:  

Marketingowe instrumenty i działania hoteli skierowane do drużyn w piłki nożnej

Liczba stron:   92

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............1

Rozdział I
Specyfika współczesnego marketingu
      1.1. Definicje, zadania oraz funkcje marketingu............ 3
      1.2. Przeobrażenia orientacji marketingowych............ 6
      1.3. Struktura kompozycji marketingowej ............11
      1.4. Trendy w marketingu ............15
      1.5. Marketing usług jako wydzielony obszar aktywności rynkowej ............25

Rozdział II
Marketing usług hotelarskich – kluczowe zagadnienia
      2.1. Złożoność jakości usługi hotelarskiej ............27
      2.2. Rozumienie i zakres marketingu usług hotelarskich ............34
      2.3. Segmentacja rynku oraz pozycjonowanie oferty w hotelarstwie ............37
      2.4. Determinanty skutecznego wykorzystania instrumentów marketingu-mix na rynku usług hotelarskich............ 38
      2.5. Ewolucja oraz wielkość bazy hotelarskiej w Polsce............ 47

Rozdział III
Związki i reprezentacje sportowe jako nabywcy usług hotelarskich – casus mistrzostw Europu w piłce nożnej EURO 2012
      3.1. Znaczenie obozów przygotowawczych dla efektów sportowych............ 51
      3.2. Wymagania stawiane obiektom pełniącym funkcje ośrodków zgrupowań reprezentacji narodowych............ 53
      3.3. Proces przygotowania i wyboru centrów pobytowych ............56
      3.4. Efekty pobytu reprezentacji narodowych w hotelach i miastach uznanych za centra pobytowe ............63

Rozdział IV
Charakterystyka i analiza porównawcza oferty marketingowej wybranych hoteli adresujących działania do reprezentacji sportowych
      4.1. Hotelu Arłamów w Ustrzykach Dolnych............ 66
      4.2. Hotel Bryza w Juracie ............70
      4.3. Hotel Mistral Sport w Gniewinie............ 74
      4.4. Analiza porównawcza tradycyjnych i nowoczesnych narzędzi marketingowego oddziaływania analizowanych hoteli na rynek ............77

Podsumowanie ............82
Bibliografia ............83


   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.