Mamy 13984

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12250
Temat pracy:  

Marketingowe instrumenty i działania hoteli skierowane do drużyn w piłki nożnej

Liczba stron:   92

Spis treści / plan pracy:
Wstęp............1

Rozdział I
Specyfika współczesnego marketingu
      1.1. Definicje, zadania oraz funkcje marketingu............ 3
      1.2. Przeobrażenia orientacji marketingowych............ 6
      1.3. Struktura kompozycji marketingowej ............11
      1.4. Trendy w marketingu ............15
      1.5. Marketing usług jako wydzielony obszar aktywności rynkowej ............25

Rozdział II
Marketing usług hotelarskich – kluczowe zagadnienia
      2.1. Złożoność jakości usługi hotelarskiej ............27
      2.2. Rozumienie i zakres marketingu usług hotelarskich ............34
      2.3. Segmentacja rynku oraz pozycjonowanie oferty w hotelarstwie ............37
      2.4. Determinanty skutecznego wykorzystania instrumentów marketingu-mix na rynku usług hotelarskich............ 38
      2.5. Ewolucja oraz wielkość bazy hotelarskiej w Polsce............ 47

Rozdział III
Związki i reprezentacje sportowe jako nabywcy usług hotelarskich – casus mistrzostw Europu w piłce nożnej EURO 2012
      3.1. Znaczenie obozów przygotowawczych dla efektów sportowych............ 51
      3.2. Wymagania stawiane obiektom pełniącym funkcje ośrodków zgrupowań reprezentacji narodowych............ 53
      3.3. Proces przygotowania i wyboru centrów pobytowych ............56
      3.4. Efekty pobytu reprezentacji narodowych w hotelach i miastach uznanych za centra pobytowe ............63

Rozdział IV
Charakterystyka i analiza porównawcza oferty marketingowej wybranych hoteli adresujących działania do reprezentacji sportowych
      4.1. Hotelu Arłamów w Ustrzykach Dolnych............ 66
      4.2. Hotel Bryza w Juracie ............70
      4.3. Hotel Mistral Sport w Gniewinie............ 74
      4.4. Analiza porównawcza tradycyjnych i nowoczesnych narzędzi marketingowego oddziaływania analizowanych hoteli na rynek ............77

Podsumowanie ............82
Bibliografia ............83


   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.