Mamy 12829

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12215
Temat pracy:  

Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw z sektora producentów elektroniki użytkowej

Liczba stron:   89

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ...........3

Rozdział 1
Istota komunikacji marketingowej
      1.1 Pojęcie komunikacji........... 6
      1.2 Pojęcie komunikacji marketingowej ...........9
      1.3 Odbiorcy komunikacji – segmentacja rynku ...........11
      1.4 Promocja jako mechanizm komunikacji marketingowej ...........15
         1.4.1 Sprzedaż bezpośrednia........... 15
         1.4.2 Marketing bezpośredni ...........16
         1.4.3 Promocja sprzedaży ...........16
         1.4.4 Public relations........... 17
         1.4.5 Reklama........... 18

Rozdział 2
Media społecznościowe w literaturze przedmiotu
      2.1. Istota mediów społecznościowych........... 20
      2.2. Próba typologii mediów społecznościowych ...........26
      2.3. Media społecznościowe w komunikacji organizacji z otoczeniem ...........31

Rozdział 3
Charakterystyka rynku elektroniki w Polsce
      3.1. Rynek elektroniki użytkowej w teorii marketingu-mix........... 37
      3.2. Rynek elektroniki użytkowej w ujęciu ilościowym ...........41
      3.3. Główni producenci elektroniki użytkowej na polskim rynku........... 44

Rozdział 4
Komunikacja marketingowa producentów elektroniki w opinii respondentów
      4.1. Metodyka prowadzonych badań ...........47
      4.2. Opinia respondentów nt. wykorzystania mediów społecznościowych przez firmy z sektora elektroniki użytkowej........... 51
         4.2.1. Ocena sposobu komunikacji marketingowej producentów elektroniki użytkowej z nabywcami w mediach społecznościowych........... 72
         4.2.2. Motywy, częstotliwość korzystania z mediów społecznościowych i rodzaje social media w wyszukiwaniu informacji oraz komunikacji nabywców z producentami elektroniki użytkowej ...........72
         4.2.3. Ocena szczegółowych działań producentów w sferze komunikacji marketingowej z klientami za pomocą social media ...........73
         4.2.4. Czynniki przesądzające o atrakcyjności przekazu marketingowego w mediach społecznościowych ...........74

Zakończenie ...........76
Bibliografia ...........78
Spis schematów, tabel i wykresów ...........82
Aneks ...........84


   
   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.