Mamy 15107

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   12215
Temat pracy:  

Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw z sektora producentów elektroniki użytkowej

Liczba stron:   89

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ...........3

Rozdział 1
Istota komunikacji marketingowej
      1.1 Pojęcie komunikacji........... 6
      1.2 Pojęcie komunikacji marketingowej ...........9
      1.3 Odbiorcy komunikacji – segmentacja rynku ...........11
      1.4 Promocja jako mechanizm komunikacji marketingowej ...........15
         1.4.1 Sprzedaż bezpośrednia........... 15
         1.4.2 Marketing bezpośredni ...........16
         1.4.3 Promocja sprzedaży ...........16
         1.4.4 Public relations........... 17
         1.4.5 Reklama........... 18

Rozdział 2
Media społecznościowe w literaturze przedmiotu
      2.1. Istota mediów społecznościowych........... 20
      2.2. Próba typologii mediów społecznościowych ...........26
      2.3. Media społecznościowe w komunikacji organizacji z otoczeniem ...........31

Rozdział 3
Charakterystyka rynku elektroniki w Polsce
      3.1. Rynek elektroniki użytkowej w teorii marketingu-mix........... 37
      3.2. Rynek elektroniki użytkowej w ujęciu ilościowym ...........41
      3.3. Główni producenci elektroniki użytkowej na polskim rynku........... 44

Rozdział 4
Komunikacja marketingowa producentów elektroniki w opinii respondentów
      4.1. Metodyka prowadzonych badań ...........47
      4.2. Opinia respondentów nt. wykorzystania mediów społecznościowych przez firmy z sektora elektroniki użytkowej........... 51
         4.2.1. Ocena sposobu komunikacji marketingowej producentów elektroniki użytkowej z nabywcami w mediach społecznościowych........... 72
         4.2.2. Motywy, częstotliwość korzystania z mediów społecznościowych i rodzaje social media w wyszukiwaniu informacji oraz komunikacji nabywców z producentami elektroniki użytkowej ...........72
         4.2.3. Ocena szczegółowych działań producentów w sferze komunikacji marketingowej z klientami za pomocą social media ...........73
         4.2.4. Czynniki przesądzające o atrakcyjności przekazu marketingowego w mediach społecznościowych ...........74

Zakończenie ...........76
Bibliografia ...........78
Spis schematów, tabel i wykresów ...........82
Aneks ...........84


   
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Szybkie i wygodne płatności.
dostepne formy płatności


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.